הילד של כולנו: בן השש שגונב את ההצגה לאביו הקומיקאי

קריירת הסטנדאפ של עידן ניידיץ זינקה כשהחל לפרסם סרטונים קצרים בכיכוב בנו עומר. לצד הפרגון והפרסום להם זוכים השניים, יש גם מי שמעקם את האף. "לא כולם חושבים שזה בסדר לחשוף אותו ככה"

זמן צפייה: 12:34

הקומיקאי עידן ניידיץ חי את החלום. בכל בוקר, אחרי שהוא שולח את הילדים לבית הספר, הבית כולו שלו והוא מתפנה לטובת הדברים שהוא באמת אוהב לעשות – רביצה על ספת השזלונג בסלון ביתו. ייתכן וכל זה לא היה קורה, אלמלא ביצת הזהב הקטנה שבקעה לו יום אחד במושב האחורי – בנו הצעיר עומר.

סרטון אחד בכיכובו של עומר ב-2015, אז בן שנתיים, זה כל מה שהיה צריך כדי להזניק את הקריירה של הסטנדאפיסט קדימה. "זאת הייתה התפוצצות ויראלית ומאוד כיפית, כי לא הכרתי את המספרים האלו. זה נגמר עם משהו כמו 600 אלף צפיות".

עוד בחדשות 13:

הפחד מהבמה והסוד ששינה את חייו: רותם כהן בריאיון גלוי לב

"זה היה החלום של אמא שלי": שביט ויזל מסכמת עשור של דוגמנות

חיות שטח: רוכבות האופנוע הישראליות ששוברות סטיגמות

עידן ועומר ניידיץ
עידן ועומר ניידיץ | צילום: חדשות 13

כשעבר תאונת אופניים וקיבל ארבעה ימי מחלה, הבין הפרסומאי הצעיר שבילה את רוב שעות היום שלו משרד, יבין שהוא כבר יכול לוותר על המשרה. "אני חושב שהייתי די מוכן ובשל לזה, לסמוך על עצמי שאני יכול לתעל את הזמן שהתפנה לי ולהשקיע בסטנדאפ ובסרטונים", אמר. "זה פינה לי גם זמן לעצמי".

לצד הטוקבקים המפרגנים, והמעריצים שמזהים את עומר ברחוב, היו גם לא מעט כאלה שעיקמו את האף. בעיקר - כשעומר התחיל להישמע כמו סטנדאפיסט פרוע המדבר על מין ואלכוהול. "לא כולם חושבים שזה סבבה לצלם את הילדים ולחשוף אותם ככה, ואני מבין את זה", אמר. "אני מבין את זה אבל אני חושב שזה קצת סחי".