גיא הוכמן הפך את העקיצה - למקצוע: "אני מת לחטוף בוקס בפנים"

קשה להימלט מאושיית הרשת הפרובוקטיבית שקופצת מבין דפי הפייסבוק. מדובר, ללא ספק, בסטנדאפיסט הכי נועז בסביבה - והוא ממש מתחנן שאנשים יבואו וירביצו לו, כי "ויראלית זה פרייסלס"

זמן צפייה: 12:55

לפני המשחק בין ארגנטינה לאורגוואי הסתובב גיא הוכמן בין סמטאות שוק הכרמל בתל אביב במטרה לגנוב את ההצגה. הוכמן שלף את מוט הסלפי והתחיל לעקוץ כל עובר אורח, כשניסה להסביר מה הסחורה שהוא מוכר. מתברר שבעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים, גם לנדנד לאנשים ברחוב זה סוג של מקצוע."אני מת לחטוף בוקס לפנים", סיפר הוכמן והסביר כי "וויראלית זה פרייסלס".

אחרי מעלליו של הוכמן ברשת עוקבים כמעט חצי מיליון איש, שרק מחכים לראות על מי הוא יתרסק הפעם, והוא - לא ממש בוחר בטרף קל. "אני רוצה אירוע ועדיף שיהיה נפיץ - קופסת גפרורים ואני המצית הקטנה", אמר הסטנדפיסט.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

עקב העומסים: בעיריית ת"א דנים בהרחבת מערך ההסעות בסופ"ש

טרקטורון התהפך בנגב: בן 11 במצב אנוש, בן 18 נפצע בינוני

"היהודים מתחזים": תקרית אנטישמית ברכבת התחתית בלונדון • צפו

גיא הוכמן
גיא הוכמן | צילום: חדשות 13

הוא גדל ברמת גן, ועם שחרורו מצה"ל הלך להצחיק חיילים בצוות הווי ובידור באשקלון. בהמשך פתח ביוטיוב ערוץ קומי בשם "נייס גיא", יצר פינות למאקו ולרשת, והפך לאושיית רשת. אז גם הסתבך בבישול סרטון פרובוקטיבי בבני ברק, שנועד לבדוק את תגובת הציבור החרדי לדגל ישראל, שבו נראה רוכב אופנוע שובר את מוט הדגל. בעיתונות החרדית גילו שהסרטון מבוים, והוכמן נאלץ ללכת הביתה.

"שילמנו את המחיר, ובדיעבד זה אולי הדבר הכי טוב שקרה לי", טען הוכמן. "כי אז הייתי ממשיך במסלול הרגיל של לעבוד בתקשורת, ולא לעשות את מה שאני אוהב באמת - אני לא עיתונאי, אני מצחיקן". בסופו של דבר הפריצה הגיעה בלי שום תכנון מוקדם, כשהוא נשלח לסקר את משחקי גביע העולם בכדורגל ברוסיה מטעם רשת. נראה שככל שהוא עוקץ יותר - כך הולך וקטן הסיכוי שהוא יחטוף את הסטירה, כי לא רק שהאנשים שהוא מטריד מסרבים להיעלב, רובם כמעט מתחננים שהוא יביך אותם.