כתבת חדשות 13 ראיינה את איבגי - הוא הדף המצלמה והכה ביד | צפו

נריה קראוס ניסתה לראיין את משה איבגי בצאתו מהקרנת הסרט החדש של מאור זגורי בסינה סיטי בגלילות - אלא שהוא החליט להפיל את הטלפון עם המצלמה תוך שהוא מכה את ידה. פרקליטו: "הוא לא הפעיל אלימות, הוא הפנה את כף ידו למכשיר הסלולרי של הכתבת לאחר שביקש לא להישאל על דברים שלא נוגעים לפרמיירה"

זמן צפייה: 03:22

השחקן ועבריין המין המורשע משה איבגי, שהגיע אמש (רביעי) לסינמה סיטי בגלילות להקרנת סרטו החדש של מאור זגורי, נשאל על ידי כתבת חדשות 13 נריה קראוס על חווייתו והתרשמותו מהסרט. אלא שבשלב מסוים הוא הפיל את הטלפון ובו המצלמה, תוך שהוא מכה את ידה של הכתבת.

איבגי נשאל: "איך זה פעם ראשונה להיות בהקרנה, בפרמיירה?" - והשיב: "היה כיף, אחלה סרט. בימוי מדהים. ממש, כל השחקנים מדהימים". לאחר מכן נשאל: "מאור (זגורי) הזמין אותך? ותגיד, אתה יודע...מאז ש...". בשלב הזה, כך נראה בתיעוד, הוא החליט לנקוט אלימות.

פרקליטו של משה איבגי מסר בתגובה: "בניגוד למתואר וכפי שעולה מהסרטון, איבגי לא הפעיל כל סוג של אלימות, כי אם הפנה את כף ידו אל עבר מכשיר הסלולרי של הכתבת וזאת לאחר שביקש מפורשות שלא להישאל על אודות דברים שלא נוגעים לפרמיירה המדוברת. מרשי ישמח להתראיין בעתיד אודות דברים הקשורים ביצירותיו העתידות לבוא, ולא על מעשים שנתן עליהם את הדין ושילם את חובו לחברה".