הוליווד בהלם: ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר ביחד?

בפרק האיחוד שריתק את העולם התוודה שווימר שלו ולאניסטון היו רגשות אחד לשנייה במהלך צילומי הסדרה, אך לא קרה ביניהם דבר. כעת מדווחים בארה"ב כי הזוגיות על המסך הפכה למציאות

זמן צפייה: 01:57

יותר מ"חברים"? על פי דיווחים בתקשורת בארה"ב, השחקנים ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר, שכיכבו יחד לאורך עשור בסדרה הפופולרית "חברים", החלו לצאת לפני כמה שבועות ומנהלים מערכת יחסים.

השניים הודו רק בחודש מאי האחרון, בפרק האיחוד של הסדרה, על כך שהיו ביניהם רגשות, אך לבסוף השניים החליטו לא לממש זאת. אניסטון ושווימר שיחקו את רייצ'ל גרין ורוס גלר, שם הפכו לזוג על המסך במערכת זוגית מורכבת שידעה עליות ומורדות, משברים, פרידות ולבסוף איחוד מחדש.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, פרק האיחוד של הסדרה הצית אצל אניסטון ושווימר את זכרונות העבר ורגשותיהם הרומנטיים ארוכי השנים והם החלו להתכתב ולאחר מכן גם לצאת יחד.

כזכור, אניסטון הייתה נשואה בעבר לשחקן ההוליוודי בראד פיט ולאחר שנפרדו הכירה את הבמאי ג'סטין ת'רו עימו התחתנה בהמשך, השניים נפרדו בסוף שנת 2017. שווימר, שבעבר היה בזוגיות עם השחקנית הישראלית מילי אביטל, נישא בחשאי בשנת 2010 לצלמת הבריטית זואי באקמן, השניים נפרדו ב-2017.