איך הפכה דוגמנית כושר מפ"ת – לאושיית רשת עם מיליוני עוקבים?

אביטל כהן, רק בת 24, התברגה במקום הרביעי ברשימת הישראלים הפופולריים ביותר באינסטגרם. למרות הביקורות, היא צוחקת כל הדרך אל הבנק: "אפשר לבקש גם 200,000 שקל לפוסט אחד"

זמן צפייה: 03:00

אביטל כהן, דוגמנית פיטנס בת 24 המתגוררת בפתח תקווה, הפכה כבר מזמן את האינסטגרם לקריירה – עם יותר משני מיליון עוקבים, שזוכים מדי יום למבול של פוסטים, סטוריז וסרטונים שלה מתאמנת מכל הזוויות האפשריות. כהן מספרת בריאיון לחדשות 13 איך הכול התחיל: "פשוט פחדתי לאכול. הגעתי למצב שאני שוקלת 42 ואני מרגישה שאני עדיין שמנה. אז פשוט התחלתי להתאמן וללמוד על כל העניין של התזונה".

העוקבים של כהן הלכו וגדלו בקצב אקספוננציאלי, עד שהיא הצליחה אפילו לעקוף את נטע אלחמיסטר ולהתברג במקום הרביעי והמכובד ברשימת הישראלים הפופולריים ביותר באינסטגרם, כשמעליה רק צוות המאיירים, מאיה ואריאל דביר, בר רפאלי וכמובן גל גדות.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתעשייה האווירית נערכים לפטר 900 איש; העובדים: "נצא למלחמה"

רוסיה, טורקיה ואיראן: תקיפות ישראל בסוריה מגבירות את המתיחות

שר המשפטים: אקדם תיקון לחוק הפונדקאות עד סוף השנה

כהן מספרת על הצד הרווחי שטומן בחובו תחזוק עמוד אינסטגרם עם מיליוני עוקבים: "אפשר לבקש גם 200,000 שקל לפוסט אחד – אין לזה באמת מחיר".

עם ההצלחה בחו"ל והפרסומים בתקשורת בכל רחבי העולם הגיעו גם שלל הביקורות. "היו תגובות של ישראלים, שכתבו 'מה, היא חיה בסרט?'. בהתחלה הייתי לוקחת את זה ללב, אבל היום אני ממש לא שם. גם אם מישהו יבוא ויגיד לי בפנים, 'שומעת? את מכוערת, אני לא יודע למה יש לך עוקבים' -  זה סבבה מבחינתי".