גדול הכובשים אי פעם: שלושער לזהבי ב-0-4 של ישראל על איי פארו

הכוכב הישראלי שבר את שיאו של אלון מזרחי והעלה את מאזנו ל-337 שערים בקריירה, נבחרת ישראל עלתה למקום השני בבית • רונאלדו כבש צמד בניצחון של פורטוגל על אירלנד ושבר שיא נוסף

זמן צפייה: 01:46

ערן זהבי הפך אמש (רביעי) לגדול הכובשים הישראלים בכל הזמנים, לאחר שהבקיע שלושער בניצחון של נבחרת ישראל 0-4 על איי פארו במסגרת מוקדמות המונדיאל. זהבי העלה את מאזנו ל-337 שערים בקריירה בכל המסגרות, ובכך שבר את שיאו של "האווירון" אלון מזרחי. ישראל עלתה למקום השני בבית בתום המחזור הרביעי, עם 7 נקודות.

הנבחרת התארחה באצטדיון בטורשהאבן לראשונה מאז מוקדמות מונדיאל 2006, וכבר בדקה התשיעית הבקיע זהבי את השער הראשון במשחק. בדקה ה-44 הוא הוסיף את השער השני, וישראל ירדה למחצית ביתרון 0-2. בדקה ה-52 כבש מואנס דאבור, שחזר למדים הלאומיים אחרי שהתנצל על הפוסט מעורר המחלוקת שפרסם בזמן מבצע "שומר החומות", ובדקה ה-92 השלים זהבי שלושער וחתם את תוצאת המשחק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנרל אמריקני על טליבאן: "ארגון אכזרי שלא ברור אם ישתנה"

ארה"ב: שיטפונות והצפות קשות באזור ניו יורק ובניו ג'רזי

המבחן האמיתי של הקואליציה: קשיים לקראת ההצבעה על התקציב מחר

שלושה שערים נותרו לזהבי כדי לשבור שיא נוסף ולהפוך למלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים, על חשבונו של מוטל'ה שפיגלר. הוא יוכל להתקרב למטרה הזו ביום שבת, כשהנבחרת תארח את נבחרת אוסטריה. בשבוע הבא תצא הנבחרת למשחק חוץ נוסף, הפעם בדנמרק.

לא רק זהבי שבר שיאים אמש, ברחבי אירופה נערכו משחקים נוספים במסגרת מוקדמות המונדיאל, ואחרי שבמהלך היורו האחרון השווה כריסטיאנו רונאלדו את שיא של עלי דאי, שכבש 109 שערים במדי נבחרת איראן, אתמול הוא כבש צמד שערים בניצחון של פורטוגל 1-2 על אירלנד, כולל שער ניצחון בדקה ה-96. רונאלדו העלה את מאזנו ל-111 שערים במדי נבחרת פורטוגל, והפך לכדורגלן שהבקיע הכי הרבה שערים עבור נבחרת כלשהי.