חברים בקהילה הגאה נגד אייל גולן: "יוצר אווירה לא בטוחה"

הזמר צפוי להשתתף במופע המסורתי שחותם את חודש הגאווה, אך רבים שקנו כרטיסים מתנגדים, וטוענים כי השתתפותו אינה עולה בקנה אחד עם הערכים שהאירוע מנסה להעביר. "יריקה בפרצוף של הנפגעות"

אייל גולן
אייל גולן | צילום: דנה ארז

ביקורת רבה נשמעת היום (שבת) בעקבות הדלפה של רשימת האומנים במסיבה במסגרת אירועי הגאווה, שבה התברר כי מתוכנן להופיע אייל גולן. למסיבה, שבמרכזה מופיע עופר ניסים, תקליטן מוכר ובולט בקהילה הגאה, צפויים להגיע אלפי אנשים ורבים מהם הופתעו לגלות שהזמר השנוי במחלוקת מתוכנן להופיע.

קריאות רבות של ארגוני נשים ופעילים חברתיים בקהילה קוראים לחוגגים למחות על ההחלטה להביאו ואף לשרוק "בוז" בזמן ההופעה בטענה שהשתתפותו אינה עולה בקנה אחד עם הערכים שהאירוע מנסה להעביר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רצח משולש בצפון: גבר, אישה ונערה נורו למוות ליד צומת עילבון

3 שנים לפני הקריסה במיאמי: מהנדס הזהיר מנזקים גדולים בבניין

22 שנות מאסר וחצי נגזרו על השוטר שהרג את ג'ורג' פלויד בארה"ב

בציוץ בטוויטר של ארגון "כולן" נכתב כי זו "יריקה בפרצוף. להעלות את אייל גולן לבמה המרכזית בהופעה שחותמת את חודש הגאווה היא לירוק לנשים, לנפגעות ולנפגעי אלימות מינית בפרצוף".

בין הביקורות ברשתות החברתיות בלט פוסט בפייסבוק של אסף רוזנהיים-פאטון שכתב כי "אם הוא יעלה על הבמה היום, המארגנים כולם אשמים ביצירת אווירה לא בטוחה עבור הקהילה והרבה מעבר לה". יש לציין כי גולן זוכה מכל אשמה בפרשות שבהן נחשד.