המסעדנים מאוכזבים מכמות התיירים בתל אביב: "פחות הומה מהצפוי"

לקראת אירועי "לילה לבן" ושלבי הסיום בתחרות האירוויזיון, בעלי המסעדות בעיר מביעים חשש מירידה בכמות המבקרים בהשוואה למתוכנן. אחד מהם סיפר: "השיווק של משרד התרבות לא היה חד במיוחד"

זמן צפייה: 03:42

הערב (חמישי) ייפתחו אירועי "לילה לבן בתל אביב" בהקשר מיוחד - שבוע האירוויזיון והיקף התיירים המיוחד שהגיע לישראל. עם זאת, עמית לביד, אחד מבעלי מסעדת ה"סושיאל קלאב", טוען שהעיר "הומה פחות ממה שציפיתי". לביד אמר את הדברים בתוכנית "החדשות עם יעקב אילון" והוסיף כי "העיר לא נמצאת בקרנבל שתוכנן".

לביד, שמסעדתו נמצאת בסמוך לשדרות רוטשילד שבתל אביב, אמר כי "כשמסתכלים על השיווק של משרד התרבות לעולם לא היה חד במיוחד". כמו כן, לביד טוען כי השיווק לא היה הגורם היחיד בתנועת הדלילה ברחובות וכי גם למצב הביטחוני הייתה השפעה. לדבריו, "רק לפני רגע נפלו כאן טילים. אמנם ביקורים כאלה נקבעים מבעוד מועד, אבל נראה לי שמשהו באווירה לא עודד את התיירים הפוטנציאליים להגיע".

לכתבות נוספות בנושא:

לילה לבן בתל אביב: אלו האירועים שלא כדאי לכם לפספס

לקראת הגמר: צביקה הדר ודורון מדלי יארחו תיירי אירוויזיון

מתכוננים לתיירים: עיריית תל אביב תספק הסעות לאירוויזיון בשבת

עמית לביא, בעלי מסעת ה''סושיאל קלאב''
עמית לביא, בעלי מסעת ה''סושיאל קלאב'' | צילום: החדשות 13

לביד התייחס גם לפסטיבל האוכל המתקיים בסמוך לכפר האירוויזיון וציין כי ראה שם מבקרים רבים, אך רובם היו ישראלים. "תל אביב בעונה הזאת היא כיף גדול, אך צר לי עבור התיירים שלא הגיעו לכאן ולא זכו ליהנות איתנו מכל מה שיש לעיר הזאת להציע". לקראת אירועי הלילה הצפויים אמר כי "נראה שהלילה נחגוג בעיקר עם הישראלים".

פנים מסעדת ה''סושיאל קלאב''
פנים מסעדת ה''סושיאל קלאב'' | צילום: החדשות 13

כאמור, הלילה ייערכו אירועי "לילה לבן בתל אביב", במסגרתם מוסדות תרבות ואומנות יפתחו את שעריהם לקהל הרחב. כמו כן, עיריית ת"א-יפו מזמינה את הציבור הרחב לפקוד את מקומות הבילוי הרבים שיהיו פתוחים משעות הערב המוקדמות ועד שעות הבוקר. רוב האטרקציות יהיו פתוחות לקהל בחינם או בתעריפים מוזלים.

פסטיבל האוכל בתל אביב
פסטיבל האוכל בתל אביב | צילום: החדשות 13