"השלמתי עם זה שלא אהיה זמר": ארז לב ארי פותח את הלב

רק בשנות ה-30 לחייו, אחרי שכבר היה בטוח שיישאר גיטריסט, פגש לב ארי את המוזה שלו, אשתו הדס. אז, לדבריו, "משהו נפתח" אצלו והוא החל לשחרר את שיריו לעולם • "גיבורי התרבות שלי", פרק ב'

זמן צפייה: 09:31

כשהיה בשנות ה-20 לחייו, ארז בן ארי כבר השלים עם העובדה שהוא, ככל הנראה, כבר לא יהיה זמר. הילד שגדל בקריות והעריץ את יהודה פוליקר, הילד שהיה מאזין שעות לרדיו ורוכש בעיקר תקליטים, כמעט ונשאר מאחורי הקלעים - רק הוא והגיטרה. "הייתי נגן גיטרה, זה מה שעשיתי", סיפר לרביב דרוקר.

"באיזשהו שלב, השלמתי עם זה שאני גיטריסט, אני לא אהיה זמר. למה? כי זה לא קרה. לא כתבתי שירים שיכולתי להגיד 'תשמע, יש לי שירים וזה טוב'". שירים כאלה, טען, הגיעו רק בסביבות גיל 30, אחרי שהכיר את אשתו הדס. "משהו נפתח שם".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רה"מ ליועמ"ש: אפסות פעולתך נוכח קריאות הרצח נגדי – התרת דמי

גמזו מזהיר: "עסקים שיעברו על מגבלת ההתקהלות – ייסגרו"

כחול לבן לא תשתתף בהצבעה על החוק לפסילת נאשם מלהרכיב ממשלה

ארז לב ארי
ארז לב ארי | צילום: חדשות 13

השיר "מה אעשה", כמו רבים אחרים משיריו של לב ארי, נכתבו על הדס. "זה היה לפני החתונה, נדמה לי. אני זוכר שהיא זרקה אותי מהבית ואז לא שמרתי שבת עדיין", נזכר. "לקחתי איתי גיטרה. הייתי מאוד עצוב ופחדתי שהיא לא תחזור אליי. כתבתי את השיר הזה ככה מתוך 'מה אעשה אם תלכי לי?' חזרתי הביתה אחרי שהיא הסכימה לקבל אותי חזרה, ושרתי לה את השיר".

באופן מפתיע, היא לא אהבה את השיר, או כפי שתיאר זאת לב ארי "ממש לא אהבה אותו. היא אמרה שהוא דביק, 'זה לא מתאים לי'". מנגד, הדס דווקא זוכרת את הסיפור באופן מעט שונה. "בדיוק חשבנו אם להתפייס או לא. הוא אמר לי, 'תשמעי, כתבתי איזה שיר, אני רוצה להשמיע לך'. אני עוד הייתי נסערת מהריב, אז הוא השמיע לי את זה ואני, במקום להתמוסס - כמו שהוא קיווה שיקרה, אמרתי 'בסדר מאמי'".