טקס פרסי האמי: "יורשים" היא סדרת הדרמה הטובה ביותר

הטקס היוקרתי ביותר של תעשיית הטלוויזיה האמריקנית נערך בפעם ה-74, ובנוסף לזכייה של סדרת המופת של רשת HBO זכתה "טד לאסו" בסדרת הקומדיה. בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה זכה לי יונג-ג'ה מ"משחק הדיונון", ובפרס השחקנית הטובה ביותר זכתה זנדאיה, כוכבת "אופוריה". המיני-סדרה "הלוטוס הלבן" קטפה תשעה פרסים

זמן צפייה: 00:36

סדרת הטלוויזיה "היורשים" של רשת HBO היא המנצחת הגדולה של טקס פרסי האמי ה-74, הטקס החשוב ביותר של תעשיית הטלוויזיה האמריקנית, שנערך הלילה (שלישי) בלוס אנג'לס שבקליפורניה, לאחר שקטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר. בנוסף זכה כוכב הסדרה מת'יו מקפדיין בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר.

בפרס סדרת הקומדיה הטובה ביותר זכתה "טד לאסו", והשחקן הראשי שלה ג'ייסון סודייקיס זכה גם בפרס השחקן הטוב ביותר בקומדיה. בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה זכה הדרום קוריאני לי יונג-ג'ה על הופעתו ב"משחק הדיונון", והשחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה היא זנדאיה, שזכתה בפרס עבור תפקידה ב"אופוריה".

זנדאיה
זנדאיה | צילום: רויטרס

השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית היא ג'ין סמארט עבור תפקידה ב"Hacks". בפרס המיני-סדרה הטובה ביותר זכתה "הלוטוס הלבן", שקטפה בסך הכל תשעה פרסים, כולל  בקטגוריות שחקן ושחקנית המשנה במיני-סדרה, ובפרסי הבימוי והכתיבה.

לי יונג-ג'ה
לי יונג-ג'ה | צילום: רויטרס

שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה היא ג'וליה גארנר עבור תפקידה ב"אוזרק", ושחקן המשנה הטוב ביותר בסדרת קומדיה הוא ברט גולדשטיין עבור תפקידו ב"טד לאסו". בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה קומית זכתה שריל לי ראלף עבור תפקידה ב"אבוט אלמנטרי".

בתוכנית האירוח הטובה ביותר זכתה "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", בתוכנית הריאליטי הטובה ביותר זכתה "הבחורות הגדולות של ליזו", ובפרס סרט הטלוויזיה הטוב ביותר זכה "צ'יפ ודייל: יחידת הצלה".

הטקס הערוך והמתורגם ישודר הערב בשעה 22:30 ב-yes TV DRAMA, yes VOD וב- STINGTV.