"מוכרח להיות גדול מהחיים": סרט חדש על חייו של אלטון ג'ון

טארון אג'רטון, שמגלם את הזמר ב"רוקטמן" שהוקרן לראשונה בפסטיבל קאן, סיפר לחדשות 13 על תחושותיו ועל קווי הדמיון בינו לבין הדמות המקורית. "אני נשמה רגישה למדי, וזה המצב גם עם אלטון"

זמן צפייה: 02:31

סרט חדש על חייו של הזמר אלטון ג'ון, "רוקטמן", יצא השבוע, והוקרן לראשונה בפסטיבל קאן. ג'ון, שידוע בבגדיו הססגוניים ובשערוריות רבות שנקשרו בשמו, מספק חומר רב לסרט. נראה שנדרש לא מעט כישרון כדי לגלם את התפקיד, ומי שנבחר לעשות זאת הוא השחקן הצעיר טארון אג'רטון, שעליו אמר הזמר המפורסם בעצמו כי "לא רק שהוא צריך לשחק את חיי, הוא גם צריך לשיר את חיי".

בריאיון לחדשות 13, סיפר אג'רטון על האתגר ועל קווי הדמיון בינו לבין הדמות המקורית. "יש לי נטייה להיות מעט ראוותני לפעמים" אמר השחקן. "אם אני באמת כן עם עצמי, אני נשמה רגישה למדי, וכנראה אפילו מאוד, ואני חושב שזה המצב עם אלטון".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ליברמן: "לא נוותר על ההתחייבויות שלנו – דבקים בהצעתנו"

"לא יכול לחבק את הבת שלי": תינוקת מעזה מאושפזת לבדה בירושלים

ילדי ההרוג מירי נ"ט: "פשוט מחדל – הפקירו את אבא שלנו"

ההשוואה בין "רוקטמן" לסרט "רפסודיה בוהמית" שיצא לאחרונה ועוסק בחייו של פרדי מרקורי, גם הוא כוכב רוק בריטי והומוסקסואל, נראית ברורה למדי. אולם, במאי "רוקטמן" דקסטר פלטשר, שהשתתף גם בבימוי הסרט על מרקורי, מבהיר שיש הבדל בין הסרטים. "הסרט ההוא היה חזון של מישהו אחר, הסרט הזה הוא חזון שלי", אמר פלטשר. "זה מוכרח להיות גדול מהחיים, זה מוכרח להיות אדיר, אמנותי ומבריק".

היוצר הבריטי בן ה-72 נמצא בימים אלה בסיבוב הופעות אחרון, לדבריו, שצפוי להימשך עוד כשנה וחצי, והסרט החדש מסכם למעשה קריירה נוצצת, שארכה יותר מחמישה עשורים.