מהילדות הקשה ועד הפריצה הגדולה: היוצר שהפך למכונת להיטים

אליה רוסיליו, שכתב בין היתר את "שני משוגעים", נעקר בילדותו מהוריו, שהיו נרקומנים. את הכאב והאכזבה הפך ליצירה מוזיקלית בשם "המחברת של אליה". כעת, הוא נזכר במסע שעבר: "היו סמים בבית"

זמן צפייה: 11:37

אייל גולן, ליאור נרקיס, שירי מימון, הראל סקעת ועוד - אין כמעט זמר בישראל שלא הספיק לפנות אל היוצר והמלחין אליה רוסיליו בן ה-26 בבקשה שיכתוב לו את הלהיט הבא. אחרי שכתב את "שני משוגעים" של עומר אדם, תעשיית המוזיקה הבינה כי כל מה שיוצא מידיו של רוסיליו הוא בעל פוטנציאל להפוך ללהיט גדול.

"אלו שירים שכמעט לא כותבים היום", אמר עליו רן דנקר, "משהו כל כך ערום ונקי, מזכיר קצת משהו מפעם במובן הכי טוב שלו". כמוהו, גם מירי מסיקה, שהוסיפה כי "אליה הוא מאוד אינטליגנטי, ולפי דעתי גם מחונן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה: סגר חלקי בסופי השבוע; אין הכרעה על הקייטנות

כשהשמיים סגורים והדיוטי פרי ריק: איפה הכי משתלם לקנות בשמים?

בסביבת גנץ חוששים: נתניהו מתכנן בחירות בנובמבר אחרי הגל השני

אליה רוסיליו
אליה רוסיליו | צילום: חדשות 13

ההצלחה של אליה מאוד לא צפויה. כשהיה רק בן חמש הוא נעקר מהוריו שלא היו מסוגלים לגדל אותו. "הרווחה הוציאה אותי מהבית שלי כי גדלתי אצל הורים נרקומנים", סיפר, "זה בית שלא היה מקום לגדל בו ילדים. סמים בבית, מול הפנים שלי".

את סיפור חייו הוא מגולל כעת בפרויקט "המחברת של אליה", שם, מדבר על כאב, אכזבה, כעס - וקצת אהבה. בדרך, הוא מצליח לכבוש את הפלייליסט - שלא במכוון. "אני רוצה שהשירים שלי יהיו להיטים - אבל אני קודם כול בא לעשות שירים", הסביר רוסיליו, "כלומר אני מאוד רוצה שזה יהיה להיט, אך זה לא מה שמכוון אותי".