לא שוכחים: שיריו של אריק איינשטיין חוזרים לבמה - בגרסת 2019

שש שנים אחרי פטירתו של הזמר האהוב, שיריו זוכים לעדנה במחזמר חדש שיעלה בחנוכה, "כמו גדולים", שמבוסס על יצירתו העשירה של האמן המנוח. "המטרה היא להביא את אריק לדור הצעיר"

זמן צפייה: 03:12

שש שנים אחרי פטירתו של הזמר אריק איינשטיין, השירים שלו חוזרים להתנגן מעל במה ולרגש את הקהל - אבל הפעם בגרסת 2019, במחזמר "כמו גדולים" שיעלה בחנוכה שמבוסס על שיריו של האמן המנוח.

המחזמר מבקש להביא את שיריו של אריק לדור הצעיר, שלא הכיר אותו ואת שיריו, ולכן, לצד הקומיקאי הוותיק ישראל קטורזה, שמגלם בעל חנות תקליטים שעומדת להיסגר, מופיעים גם כוכבי רשת צעירים, שמנסים להציל את החנות - ועושים זאת באמצעות שימוש ברשתות החברתיות.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

עם לק וחולצת בטן: הסערה סביב תמונת בנו של אגדת הכדורסל

נדל"ן מעבר לקו הירוק: הצעירים שמצאו את "בית החלומות" ביו"ש

תחקיר בקנדה: צ'יקו מצמד הקוסמים המוכר חשוד שהונה מאות ונמלט

מתוך החזרות למחזמר ''כמו גדולים''
מתוך החזרות למחזמר ''כמו גדולים'' | צילום: חדשות 13

עבור חלק מהכוכבים, זוהי אכן הפעם הראשונה ששמעו את שיריו של איינשטיין. "חלק מאיתנו גדלו על אריק, חלק שמעו פה ושם - אבל חד משמעית למדנו הרבה דברים כשהגענו להפקה הזאת", סיפר עמית מורשת, משתתף במחזמר. "באמת לא ידעתי שיש לו כל כך הרבה שירים", הודתה קים אור אזולאי, משתתפת אחרת. "אני חושב שזו זכות גדולה להנגיש את כל השירים לצעירים, לנוער, לילדים - וגם להורים", סיכם עומר חזן. "זו ממש מעין שליחות".

בין כוכבי הרשת הצעירים, קטורזה לא רואה את עצמו אבא של החבורה. "לכולם פה יש ניסיון והם השתתפו בהפקות, לא פעם ראשונה", הוא טוען, אבל קים קובעת שהוא המבוגר האחראי, כי "הוא זה שתמיד מביא אוכל". למרות שהוא מנסה להתחמק מהתואר הרשמי, בין שיר לשיר בחזרות הוא מקבל שיעור פרטי מחבריו הצעירים, שמנסים ללמד אותו איך להשתמש באפליקציות שפופולריות בקרב הנוער, כמו "טיק טוק".

מתוך החזרות למחזמר ''כמו גדולים''
מתוך החזרות למחזמר ''כמו גדולים'' | צילום: חדשות 13