מגל גדות ועד רותם סלע: צלם האופנה של הסלבס כובש את העולם

כבר שנים שדודי חסון נחשב לאחד מהצלמים המובילים בארץ. אחרי שצילם את כל הכוכבות וביים קמפיין אופנה למגזין "ווג" - הוא מתכונן לשלב הבא: "כשתהיה לי משפחה, אצטרך טיפה להוריד הילוך"

זמן צפייה: 09:30

גל גדות, רותם סלע, שירה האס ועוד רבות - צלם האופנה דודי חסון צילם וביים כמעט את כל הכוכבות בארץ, ואחרי שנים מאחורי המצלמה, הפעם הוא זה שמקבל את הפוקוס - והוא בקושי מצליח להסתיר את המבוכה. "זה מוזר", הודה חסון, "זה מביך מאוד ואני רגיל להיות בצד השני, מאחורי הקלעים, נוח לי להיות שם. אני לא בן אדם מפורסם".

הפריצה הגדולה שלו הייתה באמצע שנות ה-2000. אז, בעודו בן 23, הוא צילם את השער הראשון שלו למגזין ומשם מצא את עצמו, בן לילה, בלב ליבה של התעשייה. "התקשרו אליי ממשרד פרסום, קבעו איתי קמפיין ג'ינסים. הייתי בשוק - אפילו לא היה לי עוזר צלם אז נסעתי להביא ציוד במשאית ונהגתי עם כל הפנסים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נתניהו על קריאת הליכוד לעצור את רביב דרוקר: "ניסוח לא מוצלח"

"רוצה לנוח": אחרי חמש שנים – בר סימן טוב נפרד ממשרד הבריאות

כך ניסה היועמ"ש לשנות את העילה לגניזת התיק נגדו – לחוסר אשמה

צלם הסלבס דודי חסון
צלם הסלבס דודי חסון | צילום: חדשות 13

ומאז, כאמור, חסון הפך לצלם שכל דוגמנית שחולמת לפרוץ מעבר לגבולות הביצה המקומית רוצה לעבוד איתו. רק לפני כמה ימים צילם הפקת אופנה עם רותם סלע ל"ווג", אחד המגזינים הנחשבים בעולם, אבל בכל זאת, טען, קשה להישאר בפסגה. "הקושי הגדול זה תמיד להמשיך להיות מקורי, לייצר עוד הפקות ולהמשיך לצלם יפה".

כיום הוא מסור לעבודה ולפעמים עושה גיחות קצרות לניו יורק בשביל ימי צילום בודדים, אבל הוא יודע שכשיגיע השלב הבא בחייו הוא יצטרך לעשות כמה ויתורים. "אני חושב שברגע שתהיה לי משפחה אני אצטרך טיפה להוריד הילוך. ברור לי שלא אוכל לטוס כמו שאני טס".