מעולם הדוגמנות - לחברת "מקורות": מסע ההתבגרות של דודי בלסר

בשנות ה-90 לא היה אדם בישראל שלא הכיר את הדוגמן שכיכב על שלטים באיילון ובפרסומות נועזות. היום הוא עוסק בחיפוש מיזמים בתחום החדשנות במים. "עדיף לפרוש בשיא" • "איפה הם היום?", חלק א'

זמן צפייה: 07:26

בשנות התשעים לא היה אדם בישראל שלא זיהה את הפנים – ובעיקר את הקוביות – של דודי בלסר. ההערצה אליו הייתה מטורפת: הפנים שלו נמרחו על שלטים באיילון, לא היה מפרסם שלא חשק בפרזנטור הזה. היום הוא בן 43, נשוי פלוס שתיים ועובד בחברת "מקורות".

נער הפלא ששיחק כדוריד מקצועי בהפועל ראשון לציון, היום פוגש את המגרש רק כשהוא קופץ למשחק בעמותה "מגרש ביתי" המשלבת חסרי בית באמצעות ספורט תחרותי - שם הוא דירקטור בשנתיים האחרונות. "חוץ מהעניין של האימון, שזה האירוע החברתי, יש פה גם עובדים סוציאליים ונותנים תמיכה ומנסים גם לעזור מעבר", סיפר. "זה נותן לי פרופורציות מאוד טובות על החיים, וזה משהו שמבחינתי עוזר לי יותר מאשר שזה עוזר להם".

עוד בחדשות 13:

שאשא ביטון לרה"מ: אל תברח מאחריות – לא אני עברתי על ההנחיות

אושר הקיצוץ בשכר הח"כים: כמה כסף המהלך יחסוך לקופת המדינה?

פרשת הכדורגלנים והקטינות: נסגר התיק נגד דור מיכה ועומר אצילי

דודי בלסר
דודי בלסר | צילום: חדשות 13

דודי לא שמר על קשר כמעט עם אף אחד מהאנשים שהקיפו אותו בימי הדוגמנות העליזים. אחרי התואר במשפטים וכלכלה בצרפת, אחרי העבודה בלונדון והיזמות העסקית בארץ, היום דודי כבר עמוק במים - עומד בראש יחידת החדשנות של "מקורות", ומחפש סטרט אפים בתחום המים.

"פונים אליי מטלוויזיה כל הזמן", הודה. "כל הריאליטי. ולא בא לי. אני אוהב ללכת קדימה. אני לא טיפוס נוסטלגי. הרגיש לי שמיציתי. החשיפה, כל מה שמתלווה לזה. אז באיזשהו שלב החלטתי שמתאים לי להתנתק, לעשות משהו קצת אחר. עדיף לצאת בשיא".