כדורגלן ישראלי ראשון באמירויות: דיא סבע חתם באל-נאסר

לאחר הסכם הנורמליזציה וכמה ימים לאחר שערן זהבי עזב את גוואנגז'ו R&F, גם הקשר בן ה-27 מסיים את דרכו במועדון הסיני ועובר לקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום ה-6 בליגה האמירותית

זמן צפייה: 04:00

כדורגלן נבחרת ישראל דיא סבע חתם היום (ראשון) על חוזה לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת, בקבוצת אל-נאסר מאיחוד האמירויות ובכך יהפוך לישראלי הראשון אי פעם שישחק באמירויות. העסקה התאפשרה בעקבות הסכם הנורמליזציה עם ישראל.

הקשר בן ה-27, במקור ממג'ד אל-כרום, שיחק בגוואנגז'ו R&F הסינית מינואר 2019. כעת, כאמור, הוא עוזב את המועדון - כמה ימים בלבד לאחר שערן זהבי סיים גם הוא את דרכו בקבוצה. אל-נסאר, שבמדיה ישחק סבע, סיימה את העונה שעברה במקום השישי בליגה המקומית.

הכדורגלן דיא סבא חותם בקבוצת הכדורגל אל-נאסר באיחוד האמירויות | צילום: חדשות 13

סבא החל את דרכו המקצועית במכבי תל אביב, אך לאחר זמן קצר הושאל להפועל באר שבע. ב-2013 עבר לבני סכנין, וכעבור תקופה לא ארוכה חתם במכבי פתח תקווה. את הפריצה הגדולה שלו ביצע במכבי נתניה, במדיה חתם לקראת עונת 2014\2015.

הכדורגלן דיא סבא חותם בקבוצת הכדורגל אל-נאסר באיחוד האמירויות | צילום: חדשות 13

בעונה השלישית שלו בקבוצה סיים את השנה כמלך השערים בליגה הלאומית והוביל את המועדון לליגת העל. בעונה לאחר מכן היה מלך שערי ליגת העל עם 24 כיבושים, להם הוסיף שבעה בישולים, והיה השחקן המצטיין של קבוצתו, אותה הוביל לפלייאוף העליון. בספטמבר 2018 חזר סבע להפועל באר שבע, אך כמה חודשים לאחר מכן נרכש כאמור על ידי גוואנגז'ו R&F בחמישה מיליון דולר.

שחקן הכדורגל דיא סבע במדי נבחרת ישראל
שחקן הכדורגל דיא סבע במדי נבחרת ישראל | צילום: רויטרס