רגע לפני המסע ל-NBA: דני אבדיה אחד על אחד עם רביב דרוקר

הכדורסלן שעוד לא בן 20 אך כבר בוגר לגילו צפוי להיבחר לליגת הכדורסל הטובה בעולם ואולי יהיה גם מבין 20 השחקנים הטובים ביותר בארה"ב. "התרחיש הטוב ביותר הוא להפוך לאולסטאר"

זמן צפייה: 09:57

אם לא יקרו תקלות מיוחדות והכל יעבוד על פי התכנון, דני אבדיה יהיה ככל הנראה הספורטאי הישראלי הגדול בכל הזמנים. רגע לפני שהוא עוזב את ישראל לטובת קריירה חלומית בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, הוא סיפר בריאיון לחדשות 13 על הציפיות, האכזבות וההתמודדות איתן.

אחרי 72 שנה, לראשונה יש שחקן כדורסל ישראלי שאמור להפוך לכוכב בליגת הכדורסל האמריקנית. "התרחיש הטוב ביותר הוא להיבחר בדראפט לקבוצה טובה, להצליח להשקיע מאמץ ולהתרכז במשחק, ולצאת לדרך במטרה להפוך אולסטאר", הסביר חברו לקבוצה אמארה סטודמאייר. "אולסטאר NBA" - בתרגום חופשי, אחד מ-20 השחקנים הטובים בעולם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"הקורונה קטנה עלינו": "מוניקה סקס" על החיים בצל המגפה

מסתערים על הצפון: הביקוש לנופש עולה והצימרים לא עומדים בעומס

בדיקה מיוחדת: האם המסכות שכולנו קונים עושות את העבודה?

דני אבדיה
דני אבדיה | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב

הכוכב הישראלי, שעוד לא בן 20, מדבר באופן בוגר, רציני ואפילו מעורר חשד. דני חזר לשחק ב"ליגת הקורונה", ואפילו היה טוב מתמיד עד למשחק אחד שאיים לחרב עונה שלמה נגד הפועל תל אביב, "אחרי המשחק דרכו עליי כמו שלא דרכו עליי בחיים", סיפר דני. "אתה יודע מה? אני שמח שהיה לי המשחק הזה - כי אז הבנתי המון דברים באותו זמן".

העניין הוא שאבדיה באמת ניחן בבגרות יוצאת דופן, אפשר לראות את זה בכל פעם שהמאמן פוצח בסדרת צעקות עליו. "אני לוקח את הצעקות למקום טוב. המאמן רוצה שאני אצליח, הוא רוצה שאני אשתפר ובסוף אתה כבר לומד להבליג".