טוביה צפיר נדבק בקורונה: "מרגיש טוב ונמצא בבידוד ביתי"

לאחר שהחל לפתח תסמינים לפני יומיים, השחקן הוותיק אובחן כי לקה בווירוס ככל הנראה באירוע שבו השתתף לפני כשבועיים, ומאז לא השתתף בהצגות. אשת יחסי הציבור של צפיר: "רופאים מפקחים עליו"

זמן צפייה: 00:40

מגפת הקורונה: השחקן הוותיק, טוביה צפיר, נדבק במחלה, ככל הנראה באירוע שהיה בו לפני כשבועיים. מאשת יחסי הציבור של צפיר נמסר הלילה (שבת) כי הוא "מרגיש טוב ונמצא בבידוד ביתי בפיקוח רופאים". יש לציין כי צפיר לא הופיע בימים אלו. צפיר נבדק אם לקה בווירוס לפני יומיים, לאחר שהחל להציג תסמינים.

אמש מת קשיש בן 88 מת בבית החולים שערי צדק שבירושלים, שם אושפז לפני כשבוע במחלקה המבודדת למטופלי קורונה. הקשיש הגיע לבית החולים כשהוא במצב קשה מאוד, עם מחלות רקע רבות ומשמעותיות. במקביל, לבית חולים השרון הועבר חולה בן 82 עם מחלות רקע קשות. בעת ההגעה למחלקה עבר החייאה, ומצבו מוגדר קריטי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מקרה מוות ראשון מקורונה בישראל: בן 88 מת לאחר שנדבק בנגיף

עכשיו הם בבית: כך התנהל המבצע האווירי להשבת המטיילים מפרו

מהיבשה ומהאוויר: כך יאכפו את הסגר על אזרחי ישראל

[brightcove_iframe video_id='news-part-2030211124' autoplay='0' credit='' desc='טוביה צפיר אחרי שחלה בקורונה' kid='1_f7o92hwk' duration='43'']

לפני כן משרד הבריאות עדכן כי התגלו 28 בני אדם כנשאי הווירוס. בכך, עלה מספר הנדבקים ל-705. תשעה מהחולים במצב קשה, 18 במצב בינוני ו-662 במצב קל. 16 בני אדם החלימו עד כה מהווירוס. מבין החולים, 270 מאושפזים במחלקות ייעודיות בבתי החולים בארץ, 149 נמצאים בטיפול ביתי ו-58 מטופלים ב"מלונות הקורונה". טרם התקבלה החלטה לגבי אופן הטיפול ב-212 נשאים.

אתמול עדכן בית החולים וולפסון שבחולון כי במהלך הלילה חלה החמרה במצבם של שלושה מחולי הקורונה שמאושפזים במרכז הרפואי. מצבה של בת 91 מוגדר כעת קשה מאוד ולא יציב, והיא מונשמת המחלקה לטיפול בקורונה.