ליאור כלפון שאושפז אחרי שנדבק: "לא יכול לדבר מרוב שיעול"

השחקן סיפר בפוסט בפייסבוק שהגיע לביה"ח בגלל דלקת ריאות שהתפתחה כתוצאה מהקורונה: "זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם". כלפון הבהיר שמצבו השתפר

ליאור כלפון | צילום: חדשות 13

השחקן ליאור כלפון, שאושפז אתמול (שני) בבית החולים הלל יפה לאחר שנדבק בקורונה, בפוסט בפייסבוק: "אני משתפר ומתחזק מדי יום. המסר הכי טוב שצריך לעבור אל כולכם - לקורונה אין הבדלי דת, גזע ומין היא פוגעת בכולם. לצערי ראיתי את הזלזול של האנשים ברחובות ובבתי הקפה, של אנשים שבטוחים שלהם זה לא יקרה. כולנו משתוקקים לחזור לשגרה, לעבודה ולחיבוקים אבל זה כנראה עדיין לא הזמן".

"לטובת ההורים המבוגרים שלכם ולטובתכם שימו מסכה, ותשמרו על עצמכם כדי שהמחלה הארורה הזו תיגמר מהר. זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם", הוא מספר.

כלפון סיפר על ימי המחלה, וציין כי "לפני יותר משבוע כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי. רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות. בכל יום ויום שעבר מאז הייתי במקומות נוראיים בגיהינום הפרטי שלי, מבודד בחדרי בבית עם חום גבוה, חולשה, סחורורות קשות, בחילות, כאבי שרירים ומעל הכל מתקפות שיעול ארוכות שלא פסקו עד היום. זו הסיבה שאני לא יכול לדבר עדיין, כי כל אות שאני מוציא מפי גוררת אחריה שיעול מאסיבי שמקשה על בית החזה שלי והגרון".

"אתמול פינו אותי לבית החולים הלל יפה בעצת הרופא שלי לאחר בדיקה שערך לי, והערכה לפיה אני סובל גם מדלקת ריאות כסיבוך מהקורונה. הצוות שקיבל אותי במחלקת הקורונה עושה עבודה נפלאה, אני שמח להרגיע שאני מרגיש יותר טוב בזכותם, ללא חום ובחילות אבל כאמור עם שיעול קשה עדיין שמונע ממני לדבר", סיפר.

כלפון סיפר גם על הימים שלפני הידבקותו, והבהיר כי "תמיד הקפדתי ככל שיכולתי ואני לא מסתובב בהשקות ומסיבות מיותרות בכלל, הנחיתי בשישי לפני שבוע וחצי אירוע צדקה חשוב ביותר לטובת ילדים חולים של ארגון Make a wish, ארגון שיש לו חלק כל כך גדול בחיי, שם אני מתנדב כחבר הנהלה מזה שמונה שנים. כמנחה האירוע הייתי חייב להסיר את המסיכה כמו שאר חבריי המדהימים שעלו לבמה לתרום את תרומתם באירוע יוצא דופן זה. זו לא הייתה מסיבת סלבס כמו שמתואר לפעמים בכל מיני מקומות".

"לאחר מכן באותו יום הייתי בברית של חבר טוב שיותר מאוחר התגלתה בו חולה מאומתת אותה אני לא מכיר ומאחל לה רק בריאות והחלמה מהירה. חייב להבהיר שאין לדעת מהיכן נדבקתי ומתי אבל אובחנתי כשלושה ימים לאחר שני האירועים הללו", שיתף.