"המתופף האולטימטיבי": העולם נפרד מהאבן המתגלגלת צ'ארלי ווטס

מוזיקאים רבים מרחבי העולם הביעו את תנחומיהם על מות "הקצב של הרולינג סטונז", ומי שהיה חבריהם של יתר חברי להקת הרוק הבריטית ששינתה את פני הרוקנ'רול לנצח. "כל גרוב דיבר בשם עצמו"

מתופף הרולינג סטונז - צ'ארלי ווטס שהלך לעולמו בגיל 80 | צילום: רויטרס

לאחר לכתו אמש (שני) של המתופף האגדי של להקת הרולינג סטונז, צ'ארלי ווטס, אומנים ומפורסמים רבים מרחבי העולם ספדו לו ברשתות החברתיות וליוו את אגדת הרוקנ'רול בדרכו האחרונה. סולן הלהקה, מיק ג'אגר, שיתף את תמונתו של צ'ארלי בעודו מתופף, והגיטריסט המוביל של הלהקה, קית' ריצ'ארדס, שיתף תמונה של מערכת תופים ועליה השלט - "סגור". מוזיקאי גדול נוסף, אריק קלפטון, שיתף את תמונתו של צ'ארלי וכתב: "לילה טוב נסיך מתוק...".

המוזיקאית יוקו אונו, אשתו של סולן להקת הביטלס לשעבר, ספדה לווטס בטוויטר: "תנוח בשלום, צ'ארלי. אהבתנו ותנחומינו הכנים לכל משפחת הרולינג סטונז". מתופף הביטלס, רינגו סטאר, ספד כם כן: "שאלוהים יברך את צ'ארלי ווטס, אנחנו נתגעגע אליך, גבר. שלום ואהבה לבני המשפחה". מטעם להקת פארל ג'אם נמסר: "כואבים מאוד את לכתו של המתופף צ'ארלי ווטס, השפעתו על מוזיקאים ומאזינים ברחבי העולם היא עמוקה ביותר".

צ'ארלי ווטס
צ'ארלי ווטס | צילום: רויטרס

המוזיקאי אלטון ג'ון כתב: "יום עצוב ביותר. צ'ארלי ווטס היה המתופף האולטימטיבי. איש חברה מבריק. תנחומי העמוקים למשפחת הרולינג סטונז כולה". גם בריאן וילסון, זמר להקת "הביץ' בויז", כתב בתגובה ללכתו של ווטס: "אני בשוק, אני לא יודע מה לומר. צ'ארלי היה מתופף גדול ואני אוהב את מוזיקת הסוטנז, הם הוציאו תקליטים נהדרים".

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by pete townshend (@yaggerdang)

פיט טאונסנד, המלחין והמוזיקאי מהלקת THE WHO, כתב על ווטס: "צ'ארלי ווטס בכה בלוויה של קית' מון, הלוואי ולי היו יוצאות דמעות כאלו היום. במקום זאת, אני רוצה לומר להתראות. היה איש כל כך נפלא, יותר מתופף ג'אז מאשר רוק. אני מתערב שהסוסים יתגעגעו אליו גם". גם המוזיקאי האמריקני לני קרביץ ספד לאגדה הבריטית צ'ארלי ווטס: "הקצב של הסטונז, אין מילים. כל גרוב דיבר בשם עצמו".