רבע גמר ליגת האלופות: רומא נגד ברצלונה

ברצלונה יוצאת לרומא לסגור עניין ולקבל כרטיס לחצי גמר ליגת האלופות. שידור חי ובחינם באיכות HD בערוץ 13 הערב, ב-21:30

זמן צפייה: 02:30

רבע הגמר של ליגת האלופות הפגיש בשבוע האחרון את הסיטי נגד ליברפול, ריאל נגד יובנטוס, באיירן וסיבליה וגם את ברצלונה ורומא. הפרשנים ידעו לומר מיד שברצלונה עולה. באנקר. בינתיים ליברפול הצליחה להדהים את הסיטי באנפילד ולהביס אותה בתוצאה 3:0, דבר שיחייב את הסיטי לנצח 4:0 כדי לעלות. באיירן הזיעה מול סבילה ומדריד עם רונאלדו והמספרת כמעט סגרו עניין בבית מול בופון ויובנטוס.

ואז הגיעה רומא לקאמפ-נואו ושיחקה מושלם 38 דקות, היא צופפה באלגנטיות וידעה לצאת למתפרצות אינטליגנטיות והיוותה יריב ראוי לברצלונה של מסי. ובדקה ה-38 דה רוסי, הבלם המנוסה של רומא שחש את הנשימות של מסי על עורפו שגה ובעט יופי של בעיטה לפינת השער שלו, 17 דקות לאחר מכן היה זה מנולאס שכבש שער עצמי נוסף וזה כבר 2:0 לברצלונה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-specials-005' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_k9sc5dml' duration='25'']

פיקה כבש בדקה ה-60 והעלה את ברצלונה ל-3:0 ואז עשר דקות לסיום המשחק כבש דז'קו שער חוץ יקר לרומא והלחיץ את הקטלונים במשך 7 דקות עד אשר סוארס שבר בצורת ארוכה בליגת האלופות וחתם את המפגש בתוצאה 4:1.

האם זה גמור? לא בטוח. אם רומא תשחק כפי ששיחקה ב-38 הדקות הראשונות (של המפגש הראשון) תנצל את יתרון הביתיות ותנצל את ההזדמנויות ההתקפיות שתשכיל לייצר, היא עשויה לגרום ללא מעט דפיקות לב מואצות על הספסל של הקבוצה של ברצלונה.

הערב, רומא נגד ברצלונה, מפגש הגומלין בשלב רבע גמר ליגת האלופות, שידור חי באיכות HD בערוץ 13