בן גביר נגד נטפליקס: "סרט ההסתה הירדני - ניסיון עלילת דם"

הסרט "פארחה", שיעלה ב-1 בדצמבר בנטפליקס, מציג את סיפורה של פלסטינית בת 14 בכפר שמותקף על-ידי חיילים במלחמת העצמאות. באחת הסצינות נראים החיילים כשהם טובחים במשפחה פלסטינית ומשאירים אחריהם תינוק. בן גביר: "הנדסה תודעה, אסור לעבור בשתיקה"

מתוך הסרט "פארחה"

ביום חמישי הקרוב יעלה בנטפליקס הסרט "פארחה" של הבמאית הירדנית דארין ג' סאלם, שמתאר בעלילתו מקרה שבו חיילי צה"ל רוצחים משפחה פלסטינית ב-1948, בזמן מלחמת העצמאות. בסרט נאמר כי הוא נוצר בהשראת אירועים אמיתיים, ומספר את סיפורה של פארחה, פלסטינית בת 14 שגרה בכפר שמותקף על-ידי חיילי צה"ל.

כמו כן, הסרט מציג את חיילי צה"ל כשהם טובחים במשפחה של פליטים פלסטינים ומשאירים אחריהם תינוק. בסצינה אחרת, שנראית מנקודת מבטה של פארחה, מוצג כיצד משפחה שנמלטת נעצרת על-ידי החיילים כשהאם יולדת.

איתמר בן גביר
''קורא לכל סיעות הקואליציה העתידית להודיע כבר היום על תמיכה בהחלפת יו''ר הכנסת''. ח''כ איתמר בן גביר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, הגיב בזעם: "סרט ההסתה הירדני שישודר בנטפליקס מוכיח כמה צביעות יש בעולם כלפי ישראל שמותקפת בטרור רצחני עוד לפני הקמתה. הנדסת התודעה הזאת צריכה להיות מטופלת על ידי משרד החוץ בנחישות, בהסברה והצגת התמונה האמיתית מי הם הרוצחים ותאבי הדם. אסור לעבור בשתיקה על ניסיון עלילת הדם שתהדהד בעולם".

מנטפליקס טרם נמסרה תגובה.