הקקטוס, העורב והלטאה: התחפושות הפופולריות בחג פורים הקרוב

הטרנד הלוהט החדש בשוק התחפושות הוא דמויות ממשחק האינטרנט "ברול סטארס", שפופולרי מאוד בקרב ילדים. בפורים הקרוב עשרות הדמויות השונות צפויות למלא את הגנים ובתי הספר

זמן צפייה: 02:29

הדמויות של משחק האינטרנט "ברול סטארס" הפכו לפופולריות בקרב ילדים ובחג פורים הקרוב הן צפויות לככב בכל הגנים ובתי הספר. בחנויות נערכים עם תחפושות של שלל הדמויות השונות וגם התופרות הפרטיות כבר קיבלו הזמנות והחלו בעבודה, בהן שרית אמויאל וסילביה וייס, שתופרות תחפושות כבר שנים ולמדו את המאפיינים של כל גיבור וגיבורה במשחק כדי להכין תחפושות מושלמות.

לכל ילד וילדה הדמות האהובה עליו ובקשות מיוחדות משלו. "יש יותר מ-30 דמויות ואני מתאימה את התחפושת לכל ילד ומה שהוא מבקש", סיפרה שרית. "התחפשתי לליאון כי הוא אגדי והוא ממש טוב", סיפר אחד הילדים שהגיעו למדידות, ומיכאל ארליך בן השמונה מספר מנגד שהוא מעדיף את דמותו של אל פרימו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

למרות עליית המחירים: הישראלים שוברים שיא בטיסות לתאילנד

דרום ירוק: כך משתקם עוטף עזה מנזקי שריפות הבלונים

מאבק הרבש"צים מחריף: מאות החזירו את רכביהם למשרד הביטחון

ילדים מחופשים לדמויות מהמשחק ''בראול סטארס'' משחקים בניידים
ילדים מחופשים לדמויות מהמשחק ''ברול סטארס'' משחקים בניידים | צילום: חדשות 13

גם במשחק הזה המטרה היא להרוג את היריבים ולאסוף כמה שיותר מטבעות. "הילדים מאוד אוהבים את המשחק הזה", סיפרה אלה סויסה שילדיה מתחפשים לדמויות "ברול סטארס". "הם מגיעים הביתה אחרי בית הספר ישר למחשב ולטאבלטים".

"המשחק הזה פופולרי בעיקר בקרב שכבות הגיל היותר נמוכות, בסביבות היסודי", אמר בן אשכנזי, יוטיובר. "גם אני הזמנתי קפוצ'ון לשני הילדים שלי בדמותו של ליאון, שהוא דמות די נדירה במשחק ונחשב לדמות הכי פופולרית, גם בישראל וגם בעולם".

היוטיובר בן אשכנזי וקפוצ'ון בדמות ''ליאון''
היוטיובר בן אשכנזי וקפוצ'ון בדמות ''ליאון'' מהמשחק ''ברול סטארס'' | צילום: חדשות 13