שימי תבורי: "בן אל עשה שגיאות, הוא צריך להתנצל"

לאחר שצמד הזמרים המפורסם הודיע הבוקר על פיצולו בצל הסערות בשבועות האחרונים סביב השניים, אביו של בן אל סיפר לחדשות 13: "הוא הבן שלי, הפירוק לא הפתיע אותי. פליטות הפה שלו היו לא יפות"

זמן צפייה: 03:40

לאחר שצמד הזמרים המפורסם סטטיק ובן אל הודיעו כי הם מתפצלים, שימי תבורי, אביו של בן אל, אמר היום (חמישי) לחדשות 13: "בן אל הוא הבן שלי. אני מאמין שהשגיאות שהוא עשה, והפליטות פה - אלה דברים לא יפים, אבל זה מהעצבים שלו כנראה. זה רע מאוד, הוא צריך להתנצל מדי פעם על מה שקרה, וזה קורה".

על הפיצול של הצמד אמר הזמר: "לא הפתיע אותי. באיזשהו שלב הרבה צמדים נפרדים. בתור אבא שלו אני מאמין שהוא יצליח ויחזור לעצמו ויוציא שירים יפים".

סטטיק ובן אל תבורי
סטטיק ובן-אל תבורי | צילום: יח''צ

בשבוע שעבר נחשפו ב"ישראל היום" הקלטות שבהן נשמע בן אל תבורי מקלל את בת זוגו לשעבר, ומטיח בה כי אינו מעוניין לראות את בנו לעולם, אורטל הגיבה אתמול לראשונה בחשבון האינסטגרם שלה וחשפה, לטענתה, ארבע שנים של התעללות ריגשית וכלכלית: "לא אני הוצאתי את ההודעות המזעזעות האלה". תבורי הגיב לדבריה: "למה את לא מפרסמת את ההודעות שרציתי להתאבד? יש לך גם כאלה המון".

סטטיק ובן אל
סטטיק ובן-אל תבורי | צילום: יחצ

כאמור, הבוקר בצל הסערות פרסם הצמד פוסט בו נכתב: "הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן-אל שינה לנו לגמרי את החיים, משני ילדים עם חלום - להרכב העשור, מיליוני צפיות, אלפי הופעות בארץ ובחו"ל, ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם, והכל בזכותכם".

"ההחלטה הזו לא הייתה קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני ונפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוזיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני 7 שנים".

עוד נכתב: "כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אתכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".