"יצאתי למציאות הזויה": ירדן אדרי על החיים אחרי "האח הגדול"

זוכת המקום השני בתוכנית הריאליטי הייתה אחת מהדיירות הבולטות של העונה. על אף שיצאה זה עתה מהבית המבודד, גם היא לא יכולה לחבק את מי שהתגעגעה אליו כל כך. "אני זורמת עם המצב"

זמן צפייה: 10:16

גם יותר משלושה חודשים של סגר מוחלט בבית "האח הגדול" לא ממש הכינו את ירדן אדרי, זוכת המקום השני ב"אח הגדול 2020", למציאות ההזויה שאליה יצאה במוצאי שבת האחרונה. הריבים, הוויכוחים, התהפוכות וגם הרגעים היפים שרק לפני שבוע או שבועיים עוד נראו לה הכי חשובים שרק אפשר - מתגמדים עכשיו, נוכח המציאות שמתעלה על כל דרמה מהונדסת בתוכנית ריאליטי.

אדרי סיפרה על ההרגשה מיד אחרי היציאה מבית "האח הגדול": "יצאתי למציאות הזויה. הכינו אותנו בערך בבית 'האח'. חשבתי שאין היסטריה כזאת גדולה, אבל ההיסטריה מטורפת. כל העולם בזה, המשק מושבת. מה עושים עכשיו? אתה סגור שלושה חודשים בבית, אתה אומר, 'איזה כיף, אני יוצא לחופשי' - ואז אתה יוצא להסגר". עם זאת, לדברי כוכבת הריאליטי, "יש משהו מאוד מיוחד בלצאת מבית 'האח הגדול' למציאות רגועה, ואז אתה יכול גם לקבל הכול יותר ברוגע ולהכיל את זה. אם אתה יוצא בבום, אתה ננעל כי אתה בהלם, לפחות אני".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרסום ראשון: המשטרה פתחה בחקירה נגד רשת הדיור המוגן "משען"

מגמת ההתאוששות בספרד: מניין המתים היומי – הנמוך זה 18 ימים

בדיקות מצומצמות והנחיות שגויות: כך ננטשו הקשישים בבתי האבות

ירדן אדרי
ירדן אדרי | צילום: חדשות 13

בימים כתיקונם, לאחר הירידה במדרגות של הבית הנצפה במדינה, ההשקות והקמפיינים שבהם משתתפים הדיירים מגיעים לשיא, אך מגפת הקורונה עצרה גם את זה. "בדרך כלל יוצאי ריאליטי, מקבלים עבודות, אבל כרגע העולם עוצר", הסבירה ירדן. "אני זורמת עם המצב, אני בטוב ממש ואני מאוד מקווה, אתה יודע, שאני אתפרנס בסוף איכשהו".

על אף שלא הצליחה לסיים במקום הראשון בתוכנית, ירדן לא מרגישה שהפסידה. "מה ששלי - שלי. מה שלא שלי - לא שלי. אני לא יכולה לבכות על זה, לא יכולה להתמרמר על זה, לא יכולה למות מזה", אמרה. "זה לא שלי. זה של תקווה. במקום לבכות על זה, אני מרימה לה". אם זה תלוי בה, ימי הקורונה המעיקים הם רק אפיזודה חולפת, אבל הקריירה ב"שואו ביז", הגשמת החלומות וגם מציאת אהבה הם רק עניין של זמן.