"החוקים החדשים ישנו את הבית": מנחי האח הגדול מתכוננים

הילה קורח פגשה את גיא זוארץ ולירון ויצמן לשיחה לקראת העונה החדשה של תכנית הריאליטי, שבה הם סיפרו מה למדו אחת מהשני, איך הם פגשו את הדיירים החדשים וכיצד הם מתמודדים עם הקור

זמן צפייה: 12:05

לקראת פתיחתה של העונה החדשה של האח הגדול שתשודר בשבוע הבא ברשת 13, נפגשה מגישת מהדורת השבת עם שני מנחיה - גיא זוארץ ולירון ויצמן, לריאיון שבמסגרתו הם דיברו על הדרך שבה הכירו את משתתפי התכנית, על השוני שבעונה הנוכחית מיתר העונות ולעומת פורמט התכנית ברחבי העולם, ומה למדו אחד מהשנייה לגבי הנחיית התכנית.

כאמור, למרות שהעונה החדשה של התוכנית מתחילה כבר בשבוע הבא - המנחים עוד לא פגשו פיזית את הדיירים שלוהקו, אך הם עשו זאת בדרך אחרת: "אנחנו פגשנו אותם דרך הקריאה של כל התחקירים עליהם, אז אנחנו יודעים כל דבר", אמר זוארץ והוסיף: "בסוף, אנחנו באמת רוצים להכיר את הדמויות, מעבר לחיצוניות שהקהל רואה". עוד התייחס המנחה לחוקים החדשים של המשחק: "הם הולכים לשנות את כל המנוע של הבית. אין לי ספק שכל מדינות העולם שעושות את 'האח הגדול' הולכות ללמוד מאיתנו ומהחוקים החדשים שיעלו לראשונה". "תחשבו שהתכנית עלתה לארץ ב-2008, אם אני לא טועה. זה די הגיוני שצריך לרענן אותה", הוסיפה ויצמן לדבריו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

במשרד הבריאות ידונו בעומס בקניונים: "תישקל סגירה מיידית"

"זב ומצורע";"האיש המסוכן ביותר": עימות בין סמוטריץ' לליברמן

נלחמו על חייהן וניצחו: התאומות שנולדו במשקל 600 גרם חגגו שנה

גיא זוארץ ולירון ויצמן
גיא זוארץ ולירון ויצמן | צילום: חדשות 13

לשאלה כיצד המנחים מתמודדים עם הקור בחוץ, ענתה ויצמן: "מתמודדים, זה לא 'הישרדות', ולגיא יותר קר מאשר לי". זוארץ, שלא הכחיש זאת, הוסיף כי "אמא שלי אמרה לי שמאז שהייתי ילד קטן, הייתי סובל מקור, אפילו בקיץ. לכן, היא הייתה מבקש ממני לשים 'בטלדרס', שזה סוג של סווטשירט". עם זאת, זוארץ ציין כי הוא למד מהבת זוג שמנחה לצידו את התכנית "להתמודד טוב יותר עם הקור".

בהמשך לכך, ויצמן סיפרה מה היא למדה מזוארץ בקשר להנחיית התכנית: "קודם כל למדתי ממנו איך לייצר דרמה. אני יודעת לקרוא מהפרומטר ולשדר את זה, אבל בכל מה שקשור לשידורים חיים - לא ידעתי את זה". עוד סיפרה המנחה כי "יש בגיא משהו שמכניס אותך לאנרגיה של שידור חי, ומהטסט הראשון איתו הרגשתי את זה". זוארץ מצידו העיד ש"היה לנו טסט טוב". עוד החמיא לה המנחה  כשאמר: "היא דעתנית ועל כל דבר יש לה מה להגיד. אני לפעמים יכול לעגל פינה ולזרום, אבל היא דווקא יודעת לעמוד על שלה ואני מעריך את זה".