אחרי הכדורגל: ליגת העל בכדורסל תחודש ב-20 ביוני

מנהלת הליגה הודיעה על המתווה לחידוש המשחקים. ב-17 במאי ישובו השחקנים הזרים וייכנסו לבידוד, וכעבור שבועיים יחלו האימונים. הסיבוב השלישי יהיה מקוצר, והפלייאוף ישוחק בשיטת הטוב מ-3

זמן צפייה: 00:41

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה היום (שישי) כי אושר המתווה לחידוש הליגה ב-20 ביוני. המשחקים יתקיימו ללא קהל, כאשר כל קבוצה תשחק פעמיים בשבוע. לוח הזמנים המדויק ייקבע בימים הקרובים.

על פי המתווה, השחקנים הזרים ישובו לארץ ב-17 ובמאי ייכנסו לבידוד של שבועיים. מייד לאחר מכן יחלו הקבוצות להתאמן. ב-20 ביוני כאמור תחודש הליגה מהמחזור ה-22, ולאחר מכן יתקיים סיבוב שלישי מקוצר שטרם הוחלטה השיטה לגביו. שמונה הקבוצות הראשונות יעפילו לפלייאוף, שיתקיים השנה בשיטת הטוב מ-3. הפיינל פול יתקיים בשבוע האחרון של יולי.

לעוד כתבות בנושא:

משרד האוצר למורים: למדו בל"ג בעומר – נגיע להסכמות בעתיד

האוצר יעניק ערבות להלוואות "ארקיע" ו"ישראייר" כדי שלא יקרסו

מניין המתים מקורונה עלה ל-245; יותר מ-11 אלף החלימו עד כה

ג'ון דיברתולומיאו, מכבי תל אביב בכדורסל
ג'ון דיברתולומיאו, מכבי תל אביב בכדורסל | צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי, מכבי Fox ת''א

"הכדורסל הישראלי חוזר", מסרה המנהלת. "הדירקטוריון החליט על חזרת ליגת העל להשלמה ספורטיבית של עונת 2019-20 בלוחות הזמנים שאושרו על ידי משרד הבריאות. הליגה חוזרת מתוך ציפייה ובהנחה שהטוטו-ווינר ומשרד האוצר יפצו את הקבוצות על הנזקים שנגרמו להן".

ביום רביעי, כזכור, משרדי התרבות והספורט והבריאות ומנהלת הליגה בכדורגל סיכמו על חידוש ליגת העל ב-30 במאי – כך הודיעה הערב השרה רגב. על פי הסיכום, הקבוצות ישובו לאימונים ב-10 במאי, והליגה תחודש כשלושה שבועות לאחר מכן. המשחקים ייערכו ללא קהל.

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן ואנג'לו קלויארו
שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן ואנג'לו קלויארו | צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי, מכבי Fox ת''א

"שמחה שהצלחנו להתגבר על כל המכשולים, והיו רבים כאלה", אמרה השרה רגב. "זו בשורה גדולה לאוהדים, לשחקנים ולחובבי הספורט הישראלי בכלל. כפי שאמרתי נכריע את העונה על המגרש".