טלטלה בהפועל באר שבע: המאמן ברק בכר התפטר

המאמן שהוביל את הקבוצה מהדרום לשלוש אליפויות החליט לסיים את תפקידו לאחר ארבע עונות וחצי, ברקע המשבר שפקד את האדומים ולאחר ההפסד להפועל ת"א. ברקת: "מוקירים את תרומתו האדירה למועדון"

זמן צפייה: 03:16

מאמן הפועל באר שבע בכדורגל, ברק בכר, הודיע היום (שני) לבעלים אלונה ברקת כי הוא מתפטר מתפקידו אחרי ארבע עונות וחצי, שבהן הוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות. זאת, ברקע המשבר בקבוצה, שהגיע לשיאו אתמול עם ההפסד להפועל תל אביב.

"ברק בכר היה שותף לשלוש אליפויות הסטוריות ולקמפיינים אירופאים מרגשים", מסרה ברקת בתגובה להודעת בכר. "אני וכל אוהדי הפועל באר-שבע מוקירים את תרומתו האדירה וחלקו בהתפתחות ועיצוב המועדון כמועדון צמרת".

כאמור, בשלוש עונותיו הראשונות במועדון, הוליך בכר את הקבוצה מהדרום לשלוש אליפויות רצופות. אולם, בעונה שעברה כבר מתחילת העונה האדומים לא היו בתמונת האליפות, וסיימו בסופו של דבר עם 31 נקודות פחות מהאלופה מכבי תל אביב. העונה, לאחר 17 משחקים, הפועל באר שבע צברה 29 נקודות בלבד. היא נמצאת במקום הרביעי, ורחוקה 11 נקודות מהומליכה מכבי תל אביב, לה יש גם משחק חסר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ארה"ב הזהירה את אזרחיה בישראל: "סכנה לירי טילים ללא אזהרה"

דיווח: נשיא קפריסין יחון הנערה הבריטית שהורשעה בבדיית האונס

ליברמן: אם נצטרך – נלך לעימות עם אדלשטיין על הקמת ועדת כנסת

ברק בכר
ברק בכר | צילום: רויטרס

כזכור, רק בשבוע שעבר נפרד המועדון מאחד השחקנים המובילים בשנים האחרונות, מאור מליקסון - שהודיע על פרישתו. זאת על רקע ניתוח בקע שהסתבך, שמנע ממנו לחזור למגרשים במשך חצי שנה. שחקן הפועל באר שבע חזר בחודש שעבר, אך ניכר היה שלא הצליח להתאושש לגמרי מהפציעה.

"כששחקן מודיע על פרישה, שואלים אותו אם היה עושה משהו אחר", פתח מליקסון את דבריו, "אז כן, אולי הייתי עושה דבר אחד שונה. תגידו לי שזה מוזר וזה חלום של כל אחד - אבל לא הייתי יוצא לאירופה. לא הייתי עוזב את הפועל באר שבע".

מליקסון דיבר במסיבת עיתונאים שבה לקחו חלק גם נשיאת קבוצת הפועל באר שבע אלונה ברקת ומנכ"ל המועדון אסי רחמים. רגע לאחר שהחל לדבר, פרץ בבכי לא הצליח להמשיך - כך שברקת נחלצה לעזרתו והקריאה במקומו את נאום הפרישה. "נכון, הצלחתי בפולין ובצרפת, חוויתי שנים מדהימות והכרתי חברים לחיים, אבל זאת הייתה טעות לעזוב את האהבה הזו. כל שנייה בחוץ הייתה בשבילי שנייה מבוזבזת".