"לא אכפת לי מה יגידו עליי": אברי גלעד על חייו מאחורי הסערות

מנחה הטלוויזיה הוותיק סיפר בריאיון מיוחד על הפחד מהזקנה, ההתמכרות לכושר, הדעות הפוליטיות שהשתנו - וגם מי לעולם לא יוזמן לתוכנית שלו. "אני לא מוכן להתנהג לפי הכללים"

זמן צפייה: 11:19

הפחד מהזיקנה, הדעות הפוליטיות שהשתנו וגם מי לעולם לא יוזמן לתוכנית הבוקר שלו: בריאיון מיוחד ל"מהדורת השבת", אברי גלעד בחר לדבר על הכול, לא השמיט פרטים, ואף הדגיש: "לא אכפת לי מה יגידו עליי". לדבריו, "תוכנית בוקר מקצרת את חייו של האדם אז בסופו של דבר זה ייפגש, כלומר, זה שאני לא עוזב וזה שחיי מתקצרים בעודי עושה את העבודה הזאת. מדובר בוויתור כדי לעבוד במה שאני אוהב ובתנאים שאני אוהב".

לדבריו, הוא לא מעוניין שיהיו סערות סביבו, משום שהן "לוקחות יממה מהחיים". עם זאת, המנחה הוותיק הסביר כי "אני לא מוכן להתנהג לפי הכללים כדי שזה לא יקרה. אני נזהר בכבודם של כל בני האדם, כל ערבי וערבי כולל נאדר שמצלם אותנו. יש לי הרבה מה להגיד על ההתנהגות הערבית הקולקטיבית - כמצביעים בבחירות, כמדינות, כתרבות אני מבקר אותה ואני לא חושב שזה גזענות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

רוסיה, סין ואיראן: המודיעין האמריקני מזהיר מהתערבות בבחירות

גורמים בחמאס מזהירים: תקופת השקט בגבול הרצועה תסתיים בקרוב

מאחורי הסורגים: מה קרה בתא בכלא צלמון בין הסוהרת לאסירים?

אברי גלעד
אברי גלעד | צילום: חדשות 13

"אני רוצה ערבים על המסך, רק לא את חברי "המשותפת" - הם האויבים שלי, מכיוון שהם תומכי טרור כולם", המשיך גלעד לפרוס את משנתו הפוליטית. "יש בשמאל אנשים שבאמת הפכו אותי להכי בזוי ובאזורים מסוימים בימין הפכו אותי ל"האיש שלנו", ויש גם בימין אנשים שלא מבינים איך אני יכול להיות גם ימני וגם לדבר נגד ביבי כי זאת מורכבות שהיום היא בלתי אפשרית במרחב"

"אני יודע שעכשיו, בימין, חלק מהימין מתקשה לעכל אותי, כי אני גם מכריז על עצמי כאדם עם השקפת עולם ימנית וגם אני ממש מעוניין שראש הממשלה יסיים את כהונתו בקרוב, אם אפשר בדרכים דמוקרטיות, לגיטימיות. הדבר היחידי שיפיל את ביבי זה ביבי. התנהלותו, היא תפיל אותו".