מדליית ארד לאבישג סמברג באליפות העולם לנוער בטאקוונדו

פרישה של לוחמת איראנית ויכולת מצוינת סידרו לנערה הישראלית מדליית ארד באליפות העולם בטאקוונדו

אבישג סנדלר

אבישג סמברג בת ה-15 מגדרה זכתה בלילה שבין חמישי לשישי במדליית ארד (עד 46 ק"ג) באליפות העולם לנוער בטקוואנדו שנערכה בברנבי, קנדה.
אבישג נכנסה לתחרות היישר אל הסיבוב השני וניצחה בקרב הראשון יריבה מירדן. לאחר מכן הייתה אבישג אמורה לפגוש על המזרן יריבה איראנית אך האחרונה סירבה לעלות לקרב ולאבישג נרשם ניצחון טכני.
ברבע הגמר פגשה סמברג את יריבה עיקשת מברזיל, לאחר קרב צמוד ניצחה אבישג והבטיחה לעצמה מדליה. בחצי הגמר פגשה סמברג יריבה תאילנדית חזקה במיוחד, לאחר דקות ארוכות התאילנדית הובילה כבר 5:0.
אבישג הצליחה לצמצם ל5:4 אך נעצרה שם. הנערה התאילנדית זכתה בזהב ואבישג הסתפקה במדליית הארד המכובדת.

אבישג סמברג
אבישג סמברג

אבישג סיכמה את התחרות ואת הזכייה במדליה: "אני מאוד מתרגשת וממש שמחה על הזכייה, הגעתי מוכנה לתחרות והעובדה שהאיראנית לא עלתה לקרב, לא היוותה עבורי עניין כלל.
הייתי מרוכזת ביכולת שלי והצלחתי לתרגם את העבודה הקשה של השנה האחרונה להצלחה יוצאת דופן. אני מאושרת!"

אבישג סמברג
אבישג סמברג

תגובת המאמן גילי חיימוביץ: "אומרים שעבודה קשה, התמדה ונחישות הם הדרך והמתכון להצלחה. אבישג הספורטאית שלי מאז שהיא ילדה קטנה ואני תמיד ראיתי את הפוטנציאל שבה. השקעתי ותמכתי בה לאורך כל הדרך וההישג שלה הוא גם ההישג שלי.
אבישג מתאמנת במועדון, שרעבי אומניות לחימה "עצמה רמלה" תחת המאמן יחיעם שרעבי שהוא המאמן הלאומי של נבחרת ישראל וגם המאמן שלי. אבישג עכשיו היא חלק מהפנים של הטאקוונדו הישראלי."

אבישג סמברג
אבישג סמברג