הישג ענק: לינוי אשרם זכתה במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם

המתעמלת הישראלית, שהבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים שיתרחשו בטוקיו ב-2020, תחזור לארץ עם שש מדליות מהתחרות שהתרחשה בבאקו שבאזרבייג'ן. היא תייצג את ישראל לצד ניקול זליקמן

זמן צפייה: 02:18

לינוי אשרם, המתעמלת הישראלית, זכתה היום (שישי) במדליית ארד בקרב-רב באליפות העולם בהתעמלות אומנותית שנערכת בבאקו שבאזרבייג'ן לאחר שזכתה ב-89.700 נקודות בארבעת המכשירים. אשרם שעלתה לגמר מהמקום השני במוקדמות, סיימה לבסוף במקום השלישי אחרי האחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה והיא תחזור לישראל עם הישג מרשים של שש מדליות בסך הכל.

אשרם הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים שיתרחשו בטוקיו ב-2020 לצד ניקול זליקמן הישראלית שסיימה במקום ה-11 בדירוג הכללי ושתיהן ייצגו את ישראל באולימפיאדה בשנה הבאה. זו הפעם השניה בסך הכל ששתי מתעמלות ישראליות מייצגות את ישראל. הפעם הראשונה הייתה בשנת 2008 באולימפיאדת בייג'ינג ואז אלה היו אירה ריסנזון ונטע ריבקין.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

שגיא מוקי – אלוף העולם בג'ודו בצל סערות פוליטיות וטוקיו 2020

חלום היורו מתרחק: ישראל ספגה בדקה ה-90 והפסידה 3:2 בסלובניה

לא רק בלט וג'ודו: החוגים החדשים שכובשים את הילדים

לינוי אשרם עם מדליית הכסף בגמר הקרב רב
לינוי אשרם עם מדליית הכסף בגמר הקרב רב | צילום: הוועד האולימפי בישראל

כזכור, אשרם זכתה בחודש יוני בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף, במשחקים האירופיים שמתקיימים במינסק שבבלארוס. המתעמלת הגיעה למקום הראשון בתרגיל הכדור עם ציון 22.50, ובתרגיל האלות עם 22.70. במקצה הסרט הגיעה למקום השני.

כזכור, אשרם לא השתתפה במשחקים האולימפיים הקודמים, וכעת כאמור, היא הישראלית שצפויה להגיע להישג המשמעותי ביותר בתחרות היוקרתית.