לינוי אשרם הודיעה רשמית על פרישה ובכתה: "ספורטאים צריכים לדעת מתי לפרוש"

האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית הודיעה במסיבת עיתונאים כי היא פורשת מהספורט, וצפויה להתחיל לאמן בנבחרת. "בגילוי לב קשה לי לומר אלופה אולימפית, אני שואלת את עצמי לפעמים - 'זה באמת קרה?'"

זמן צפייה: 02:38

האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית, לינוי אשרם, הודיעה היום (שני) על פרישתה מענף הספורט במסיבת עיתונאים. "ספורטאים צריכים לדעת מתי לפרוש", אמרה אשרם, "לפני שמונה חודשים נכנסתי לאולם התחרות לאימון המסכם, האימון לא היה טוב, רעדתי, הגעתי לרגע החשוב בקריירה. הייתי בסטרס נוראי. הרגשתי שמדינה שלמה תחת הכתפיים שלי ויש ציפייה". המתעמלת צפויה להתחיל לאמן בנבחרת.

לינוי אשרם עם המאמנת איילת זוסמן במסיבת העיתונאים בה היא מודיעה על פרישתה מהספורט
לינוי אשרם עם המאמנת איילת זוסמן במסיבת העיתונאים בה היא מודיעה על פרישתה מהספורט | צילום: ניב אהרונסון, וואלה! ספורט

"את התרגיל הראשון שלי לעולם לא אשכח", סיפרה אשרם, "זה היה התרגיל הגרוע בקריירה שלי. הייתי במקום הכי נמוך שאפשר. זה היה יום ארוך שבסיומו דורגתי שלישית, ידעתי שאני יכולה. היום כשכתוב 'אלופה אולימיפית' ידעתי ששווה את זה. בגילוי לב קשה לי לומר 'אלופה אולימפית', אני שואלת את עצמי לפעמים 'זה באמת קרה?'".

נוגסת בזהב. לינוי אשרם
נוגסת בזהב. לינוי אשרם | צילום: רויטרס

לינוי אשרם
אשרם במהלך התחרות באולימפיאדת טוקיו | צילום: עמית שיסל, הוועד האולימפי בישראל

איילת זוסמן, המאמנת של אשרם אמרה: "הדרך לא הייתה פחות משמעותית מההישג, אני מתרגשת לקראת הדרך החדשה שלנו. ועבור לינוי שמתחילה דרך חדשה. אני יודעת שנכונות לנו עוד הרבה הצלחות ביחד. תודה למדינה שלמה שהפכה ברגע שותפה למדליה לינוי שלי שהוציאה ממני כל רגש אפשרי ונלחמה עליי כל פעם מחדש הניצחון ביחד, תמיד ידעתי שאת שווה זהב, עכשיו כולם יודעים. מודה לך על הדרך המשותפת".