בין ארבעה ילדים וריאליטי חדש: אשלי בקשי מג'נגלת בעולם העסקים

כוכבת הרשת מיצבה את עצמה ככוהנת ה"ביוטי" הבלתי מעורערת בישראל, אך גם זה קרה לאחר שנים של ניסוי וטעייה. כעת, היא מצליחה לשלב היטב בין הקריירה לחיי המשפחה - ולשתף את עוקביה בכל צעד

זמן צפייה: 04:59

אשלי וקסמן-בקשי מצליחה להיות נינוחה וטבעית מול המצלמה שמוחזקת לא על ידי סטנד באחד החדרים בביתה, באה אחרי שנים של ניסוי וטעייה תחת אור הזרקורים. שנים שבהן הפכה לשם דבר בתעשייה, עם מנעד רחב הרבה יותר רק מסרטוני איפור ביוטיוב מאז החיקוי האיקוני שסייע למצב אותה ככוהנת ה"ביוטי" הבלתי מעורערת של הרשת הישראלית.

חלפו עוד עשרות, אם לא מאות שעות, של סרטונים מכל הגוונים והסוגים, וכעת בין שיחת עבודה לסרטון הדרכה וטיפים לעוד סטורי לאינסטגרם, היא מנהלת ביד רמה גם את משק הבית שכולל ארבעה ילדים תוך קצת יותר מחמש שנים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"קונספט שלא נראה פה": המסעדה החדשה בת"א – שנפתחה בשיא המשבר

כוכבי מכבי ת"א על פרשת הקטינות: "היינו צריכים לנהוג אחרת"

"אנחנו לא מעניינים אף אחד": עובדי הבמה שנותרו ללא פרנסה

אשלי בקשי וקסמן
אשלי בקשי וקסמן | צילום: אינסטגרם

בחודשים האחרונים השילה וקסמן-בקשי יותר מ-15 ק"ג ממשקלה. "כשאנשים מדברים איתי על זה שירדתי במשקל אחרי הלידה, אני אומרת להם, אותי לא מעניין מה כתוב על המשקל. אותי מעניין שאני מרגישה בריאה, חזקה. אבל כן, סיימתי את ההיריון עם 42 אחוז שומן בגוף", סיפרה.

בימים אלה מתגייסת וקסמן-בקשי לתפקיד השופטת הקשוחה בריאליטי החדש מבית "הוט", "ביוטריות", תוכנית ריאליטי שבאה לחפש את הביוטרית הבאה של ישראל. אבל גם כל ענייני ה"ביוטי", ה"גלאם", היופי והנראות מתגמדים חזרה לפרופורציה הנכונה מול הבעל, הילדים וחיי המשפחה. אם זה תלוי בה, תסמכו על וקסמן-בקשי שתצליח איכשהו לג'נגל היטב בין שניהם וגם לשתף אותנו בכל התהליך המורכב.