"מחזק את תרבות האונס": הסערה סביב הקליפ של עדי ביטי

ח"כית מכחול לבן תקפה את הזמרת בעקבות הסרטון של שירה החדש וטענה כי "זו לא תרבות, לא אומנות, אלא סכנה". האחרונה לא נשארה חייבת וענתה: "נגמרה הקורונה? מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת"

זמן צפייה: 02:26

הקליפ החדש של הזמרת עדי ביטי עורר סערה ברשתות החברתיות וגרר תגובות רבות. חברת הכנסת תהילה פרידמן (כחול לבן) אף האשימה את הזמרת ב"חיזוק תרבות האונס", וכתבה בציוץ בטוויטר כי "זו לא תרבות, לא אומנות - זאת סכנה ברורה ומיידית עבורינו ועבור הבנים והבנות שלנו להיפגע ולפגוע. מחליא".

ביטי לא נשארה חייבת ומיד החזירה תגובה: "נגמרה הקורונה? חשבתי שיש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה - אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהילה עוסקת בזה. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חלאת אדם": אחותה של מיכל סלה התעמתה עם המואשם ברצח

ניו יורק: שיירה של יהודים תומכי טראמפ הותקפה • תיעוד

תיעוד מרגש מבית החולים: איך נראית לידה בזמן מגפת הקורונה?

"עצוב לי שבשנת 2020 ח"כית בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן. איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו? שום איבר מוצנע לא נראה בקליפ. הייתי מציעה לה גם לסגור את חוף הים אם כך.", המשיכה הזמרת. "על דבר אחד אני כן מסכימה עם תהילה, שאכן גם לנשים יש יד ב'תרבות האונס', שכן ציוץ כמו שלה מקשר בין לבוש כזה או אחר כמקור לגיטימי למעשה".

"אני לא מתרגשת מפוליטיקאים, הם מציירים את האמת כפי שבא להם. האמת היא שהעיניים רואות מה שהן רוצות לראות, ולראות בכזה קליפ שיסודו הוא אומנות ומוסיקה, מקור לגיטימי ל'תרבות אונס' - מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה".