"מתחברות למקורות שלנו": בנות להקת A-WA חוזרות לימי המעברה

האלבום החדש של שלוש האחיות מורכב כולו משירים מקוריים שהן בעצמן כתבו, והוא מוקדש לסבתא רבא שלהן: "היא הייתה דמות אגדית. היא הייתה אומרת 'הבית שלי הוא בראש שלי'. וככה קראנו לאלבום"

זמן צפייה: 10:10

מאז צאת האלבום הראשון שלהן לפני ארבע שנים, להקת A-WA הפכו לסיפור הצלחה בין-לאומי עם לא פחות מ-12 מיליון השמעות ביוטיוב רק ללהיט שפרסם אותן – חביב גלבי. החיבור בין מוסיקה תימנית מבית סבא, סלסולים עדינים ואופנה אותנית מקורית מושכים כבר את המעריצים ברחבי עולם. באלבום שני שיוצא בימים אלה, הן מרשות לעצמן יותר וחוזרות למראות ולקולות של ימי המעברה.

הכול החל במושב שחרות שבערבה, שם גדלו שלוש האחיות לבית חיים, תאיר, לירון ותגל. הן תמיד חלמו להופיע, ותגל סיפרה כי "הייתה איזו שנה שכולנו חזרנו להורים ואז חזרנו ליצור מזיקה ביחד, וקלטנו שיש פה משהו מדהים. אנחנו פשוט נהנות ביחד". לירון הוסיפה: "אצלנו יש סקרנות אחרת, להתחבר לאיזה DNA, למקום שקיים בעבר שלנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מיזם להעצמה נשית וסדרה על תאיר ראדה: מורן אטיאס חוזרת לישראל

בת 85 הדרדרה עם רכבה מחניון גג – ונפלה מגובה 2 קומות • תיעוד

מצטננים במזרקות ומתיזים מים: גל החום באירופה שובר שיאים

Awaaaf
להקת A-WA | צילום: חדשות 13

האלבום החדש של A-WA מורכב כולו משירים מקוריים שהן בעצמן כתבו, והוא מוקדש לסבתא רבא של הבנות, רחל. "היא דמות מאוד אגדית במשפחה. היא הייתה אומר 'הבית שלי הוא בראש שלי'. וככה קראנו לאלבום", סיפרה תאיר. "זה מסע של אישה אחת אבל זה מייצג כל כך הרבה אנשים בעולם. אנחנו מסתובבות ורואות פליטים בפריז ובכל אירופה, וזה שובר את הלב. אנשים עדיין מחפשים אחרי דבר כל כך בסיסי שנקרא בית", הוסיפה לירון.

Awahwq
להקת A-WA | צילום: חדשות 13

גימיק או לא, בנות A-WA נמאות בסיבוב הופעות בארה"ב ובפעם הבאה שיחזרו לכאן זה כבר יהיה להשקה הרשמית של האלבום החדש. "האלבום השני זה היה המבחן. היינו צריכות להשתיק את כל הקולות ועכשיו ליצור משהו חדש, משהו שאנחנו כותבות מאפס, קונספט שמרגש אותנו ופשוט נוציא את זה לעולם". תג"ל אמרה: "ה-DNA התימני הזה תמיד יישאר, גם אם נשיר באנגלית או בעברית".