לא רק בון ג'ובי: האמנים שחורכים את הבמות גם אחרי גיל 50

ג'ניפר לופז ומיק ג'אגר הם רק כמה דוגמאות לזמרים שמוכיחים שלפעמים גיל הוא רק מספר. גם הרקדן דוד דביר ממשיך בגיל 70 להקפיד על שגרת אימונים וטיפוח בלתי מתפשרת. "אצלי כל יום זה הנצח"

זמן צפייה: 05:13

ג'ון בון ג'ובי, הזמר הפופולרי שהופיע אמש בפארק הירקון, כבר בן 57 - ורעמת השיער המכובדת עדיין על ראשו, גם אם הצבע הבלונדיני כבר דהה. בשבוע הבא תעלה על אותה הבמה ג'ניפר לופז – שחגגה השבוע יום הולדת חמישים.

נראה שכוח הכבידה לא ממש משפיע על שני הכוכבים - וגם לא על קולגה עוד יותר מבוגר שלהם, מיק ג'אגר בן ה-75, שהסרטון שבו הוא נראה רוקד אחרי ניתוח לב הפך לוויראלי ועורר קנאה עזה בקרב בני גילו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קונים על בטן מלאה: חנויות האוכל שהחליטו להפוך גם למסעדות

הנשק החדש במלחמת התיירות בים האדום: מוזיאון תת ימי

ב"שישי": נצ'י נצ' נפרד מהכינוי - ומוציא אלבום חמישי

Itewbq
ג'ניפר לופז בת החמישים

הרקדן דוד דביר דווקא לא מתרשם מהריקוד של ג'אגר – ויש לו זכות: גם בגיל 70 הוא מקפיד על שגרת אימונים אינטנסיבית. "הגוף שלי היה גוף של רקדן – ארוך, צר וגמיש", סיפר. "היום יש לו מסה של שריר – זה בא מעבודה". לדבריו, "יש לי חברים שרקדו והיום הם נראים כמו אבא שלי: סנטר כפול, בטן, לא אכפת להם".

בנוסף לאופניים ולמשקולות, דביר מקפיד על המראה החיצוני שלו גם באמצעות עזרים נוספים. "כל הזמן אני עושה בוטוקס, אם צריך מתיחה – תהיה מתיחה", הצהיר הרקדן. "אין שום בעיה. אם בן אדם יכול לשמור על גוף טוב, על בריאות טובה, למה שהוא ייראה נפול?".

Tmdcqq
הרקדן דוד דביר

שמואל בן דרור בן ה-87 אמנם לא מופיע על במות – אבל גם עבורו הגיל הוא רק מספר. "אני מקבל את עצמי בכל גיל", סיפר. "הבנתי שאפשר לחיות בגוף הזה בלי מגבלות. אני קם בבוקר, עושה טאי צ'י, אחר כך חמישה תרגילים טיבטיים, ובהמשך רוכב על אופניים. אצלי כל יום זה הנצח".