חשיפה: המקורב לנתניהו שיתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין

פרסום ראשון: עו"ד אילן בומבך, היועץ המשפטי של הליכוד, צפוי להכריז בשבוע הבא על ראשות לשכת עורכי הדין אחרי שעו"ד אבי חימי פרש. הוא הבטיח לפעול לביטול ההצעה להרחיק את עורכי הדין מהוועדה לבחירת שופטים

זמן צפייה: 01:48

פרסום ראשון: עורך הדין אילן בומבך, היועץ המשפטי של הליכוד שגם מקורב מאוד לראש הממשלה, יתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין. במסגרת הקמפיין שלו הוא מבטיח דברים שמנוגדים למהפכה שמקדמים נתניהו ושר המשפטים יריב לוין. במהדורה המרכזית דווח הערב (חמישי) כי בומבך מתכוון להודיע בתחילת השבוע כי יתמודד על ראשות הלשכה, לאחר שעו"ד אבי חימי פרש.

בשלב הראשון בומבך מבטיח לבחור את חברי מועצת לשכת עורכי הדין ולפעול לביטול ההצעה להרחיק את עורכי הדין מהוועדה לבחירת שופטים - הצעה שהיא חלק מהמהפכה המשפטית.

כמו כן, עו"ד בומבך זוכה לתמיכת עורכי דין ערבים במועצת לשכת עורכי הדין. אחד מחברי הוועדה הוא מוחמד נעמנה, יו"ר ועד מחוז צפון בלשכת עורכי הדין. בשיחות סגורות הוא אמר כי טרם החליט להצביע לבומבך, אך זו בהחלט אפשרות. כמו כן, נזכיר כי הבחירות ללשכת עורכי הדין יתקיימו ביוני, ובאוקטובר ייבחרו שני שופטי עליון חדשים – בהם נשיא בית המשפט.