אישום: התאהב ברופאה – וניסה לרצוח את בן זוגה

אסף קרפל, רופא מרדים במקצועו, מואשם שחיזר אחר רופאה וניסה לרצוח את בן זוגה כדי ש"ייצא מהתמונה". לפי האישום, פרץ לביתה, חישמל את בן הזוג וניסה להזריק לו חומר הרדמה - אך ללא הצלחה

רופא מרדים, מזרק, חומר הרדמה, רופא שיניים
רופא מרדים | צילום: שאטרסטוק

ההתאהבות הלכה רחוק מדי: פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אסף קרפל, בן 37 ורופא מרדים במקצועו, בגין ניסיון רצח, גניבה, פריצה ופגיעה בפרטיות. לפי כתב האישום, קרפל רצה לרצוח את בן זוגה של רופאה שהכיר בעבודה והתאהב בה.

זריקה
זריקה | צילום: GettyImages/אימג'בנק

בין קרפל לרופאה התפתחו יחסי חברות במסגרת העבודה. לפי כתב האישום, קרפל נהג לעקוב אחריה, לקנות לה מתנות, לשלוח לה הודעות רבות ואף חשף בפניה את אהבתו אליה ואת רצונו בקשר זוגי עמה. באחד הימים, כשנפגשו השניים במטרה ללמוד יחדיו, לקח קרפל את מכשיר הטלפון של הרופאה מבלי שידע ושלח למכשיר הטלפון שלו תמונות אינטימיות שלה. בהמשך, אף טען בפניה כי בן זוגה מפיץ תמונות אינטימיות שלה.

בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רעות אבירי, מצוין כי הוא גנב את מפתח ביתה של הרופאה וגנב מבית החולים שני מזרקים וחומר שעשוי להרוג. קרפל בדק את מועדי התורנויות של האישה כדי לדעת מראש מתי היא לא תשהה בבית. באחד הימים הוא הגיע לביתה, פרץ פנימה תוך שהוא לבוש בבגדים שנועדו לטשטש את זהותו ובידיו שוקר חשמלי, סכין רפואית והמזרקים עם החומר.

הוא נכנס לחדר השינה בבית הרופאה, שם ישן בן זוגה. אז, לפי האישום, הוא התנפל עליו וחשמל אותו תוך שהוא מנסה להזריק את החומר לגופו של בן הזוג. עם זאת, הגבר הצליח להיאבק בקרפל ולהשתחרר ממנו ואז ברח קרפל מהמקום.