הפרקליטות הסכימה לשחרורה המוקדם של ציפי רפאלי

כשבעה חודשים אחרי שנכנסה לכלא נווה תרצה, ועדת השחרורים צפויה לאשר את בקשת אמה של הדוגמנית. לאחר השחרור היא תידרש להשתתף בתוכנית שיקום שבה תיפגש עם עובדת סוציאלית ותתנדב

זמן צפייה: 01:08

הפרקליטות הסכימה היום (שלישי) לשחרורה המקודם של ציפי רפאלי, אמה של הדוגמנית בר רפאלי, שהורשעה בעבירות מס, והיא צפויה לצאת מהכלא ב22.5. לאחר שיחרורה תידרש רפאלי להשתתף בתוכנית שיקום, שבה תיפגש עם עובדת סוציאלית פעם בשבוע, תהיה בקבוצת תמיכה לנשים שהורשעו בעבירות דומות ותתנדב ארבע פעמים בשבוע במרכז לילדים עם מוגבלויות.

יש לציין כי לפני כחודשיים הגישה רפאלי בקשת חנינה מהמאסר, אולם מחלקת החנינות במשרד המשפטים התנגדה לבקשה. את בקשת החנינה היא הגישה בשל מצבה הרפואי, לאחר שחלתה בקורונה. מאז, היא כבר הספיקה להחלים ולכן, במשרד המשפטים סברו אז כי אין סיבה שעונשה יקוצר - שכן מאז שהחלימה מהנגיף, לא חל שינוי במצבה.

בר רפאלי ואמה ציפי
בר רפאלי ואמה ציפי

בחודש ספטמבר האחרון התייצבה רפאלי בכלא נווה תרצה,והחלה לרצות את 16 חודשי המאסר שנגזרו עליה לאחר שהודתה בהעלמת מס.  כזכור, גם בתה של ציפי, בר, הודתה והורשעה בעבירות מס, ומרצה תשעה חודשי עבודות שירות אותם מעבירה ב"בבית נועם" שבקריית אונו.

כחודש לפני כן חתמו השתיים על הסדר טיעון עם הפרקליטות במסגרת פרשת העלמות המסים. בהסדר סוכם על העונש של השתיים וכן נקבע כי עליהן לשלם גם קנס בסכום כולל של חמישה מיליון שקלים ועונש מאסר על תנאי.