זדורוב חוזר לבית המשפט: "אני מאוד אופטימי"

הרוצח שהורשע ברצח תאיר ראדה הגיע היום לבית המשפט המחוזי בנצרת למעמד הקראת כתב האישום במשפט החוזר. "אנחנו מתרגלים מחדש", אמר זדורוב לפני תחילת הדיון

זמן צפייה: 02:05

בבית המשפט המחוזי בנצרת התקיים הבוקר (ראשון) דיון הקראת כתב אישום המתוקן במשפטו החוזר של רומן זדורוב, שהורשע ברצח תאיר ראדה לפני 15 שנה. זדורוב הגיע ממעצר הבית שבו הוא שוהה ואמר לפני תחילת הדיון כי הוא מאוד אופטימי. בהמשך לכך, נציג הפרקליטות אמר בדיון כי העדים הראשונים שיעלו להעיד ב-12 באוקטובר יהיו השוטרים שגבו הודעות מזדורוב. בתוך כך, עד מספר 69 במשפט החוזר הלך לעולמו.

"האופטימיות באה מבפנים. עכשיו בבית מאוד טוב. אנחנו מתרגלים מחדש. אני מתרגל לילד הקטן, שאף פעם לא הכיר אותי", סיפר זדורוב לפני הדיון. "אני עושה דברים בבית. מטלות? אני לוקח בעצמי. קצת תיקונים, עובד בגינה. אין לי קשר עם השכנים בקצרין. אני לא נפגש איתם".

רומן זדורוב מחוץ לכלא שיטה
רומן זדורוב מחוץ לכלא שיטה

פרקליטו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, מאיים לעתור לבג"ץ נגד בית המשפט המחוזי בטענה שערכו את הפרוטוקול מהדיון הקודם. לטענתו, אין בפרוטוקול ביקורת נגד הפרקליטות כפי שהיה בדיון".

זדורוב שוחרר למעצר בית לפני כשבועיים. "אמת יש רק אחת", אמר עם יציאתו מהכלא. "יש התרגשות, אני לא מפחד שאחזור לכלא. הכל יהיה בסדר, הצדק יצא לאור, זו רק ההתחלה". הוא חיבק את בני משפחתו ונסע לבית בו ישהה בזמן מעצרו, עם איזוק אלקטרוני.