השופט קטע את החקירה: "ההשפעה הפסיכולוגית לא עבדה על זדורוב"

אשר קולה קטע את הקרנות השחזור ופנה לעו"ד ירום הלוי: "גם אם נקבל את התיאוריה שלך, לפיה מישהו הכניס לפה של רומן את הרעיון של תפיסת ראדה מאחור - הרי שזדורוב הדגים את זה אחרת"

רומן זדורוב בדיון בבית המשפט
רומן זדורוב בדיון בבית המשפט (ארכיון) | צילום: חדשות 13

המשפט החוזר של זדורוב: במהלך הדיון במשפטו החוזר של רומן זדורוב בגין רצח תאיר ראדה, ראש הרכב השופטים אשר קולה, קטע היום (ראשון) את החקירה וההקרנות של השחזור. הוא פנה לעורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, באומרו: "גם אם נקבל את התיאוריה שלך, שאבי שי, יורם אזולאי, ארתור או כל אחד אחר, הכניס לפה של רומן את הרעיון של התפיסה של תאיר מאחורה - הרי שאז מגיעה ההדגמה, ומעלה כי רומן לא קיבל את המידע הזה, אלא הדגים את זה אחרת".

"על זה אי אפשר להתווכח", הוסיף קולה, "רומן התעקש שהוא לא עמד מאחוריה - זה אומר שההשפעה הפסיכולוגית של ארתור על רומן לא עבדה". עו"ד הלוי השיב: "בשלב שבו רומן לכאורה קם, הוא אמר שזה נלקח מתוך הספר של הקג"ב". בשלב זה, הזכיר השופט צרפתי את תנועת חצי הסיבוב של תאיר, שהזכיר גם נצ"מ יורם אזולאי בעדותו. בהקשר לכך, שאל: "האם גם את זה רומן מייחס למה שלמד מהספר של הקג"ב?"

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התחזית: אובך, זיהום אוויר וגשם מקומי – חשש לשיטפונות בנחלי הדרום

בתום 4 ימי חיפוש: אותרה גופתו של הצעיר הישראלי שנעדר במקסיקו

הכדורגלן ליאור אסולין רגע לפני שנכנס לכלא: "מכה אחר מכה"

כזכור, לפני כחודשיים שוחרר זדורוב למעצר בית, בשל ההחלטה לקיים משפט חוזר בעניינו. כתב אישום מתוקן הוגש בתחילת חודש ספטמבר נגד זדורוב באשמת רצח בנסיבות מחמירות. בעדותו האחרונה, אב הבית סיפר כי דם זלג מגופתה של ראדה שעות לאחר הרצח. טענתו סותרת את תיאוריית ההגנה, לפיה טיפת דם שהייתה על טביעת הנעל מהווה הוכחה כי הטביעה היא של הרוצח.