הנער שנדקר בביה"ס עדיין במצב קשה; אמו של החשוד: "דור אבוד"

במחלקת הטיפול הנמרץ של בית החולים בילינסון בפתח תקווה עדיין מאושפז הנער בן ה-16 מרחובות שנדקר אתמול בבית הספר. הוא מורדם ומונשם ומצבו קשה אך יציב. ארבעה חשודים נעצרו, אמו של אחד מהם אמרה: "הוא ילד טוב, אבל הוא מסתובב עם אנשים שעושים שטויות"

זמן צפייה: 00:28

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה עדיין מאושפז הנער בן ה-16 שנדקר אתמול (שלישי) בבית ספר ברחובות, על-פי החשד בידי ארבעה חשודים. מבית החולים נמסר היום כי מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב, והוא מונשם ומורדם ומאושפז במחלקת הטיפול הנמרץ.

בתוך כך, אמרה אמו של החשוד המרכזי בדקירה: "הוא ילד טוב, אבל הוא מסתובב עם אנשים שעושים שטויות. זה דור אבוד". בצהריים הוארך מעצרו של העצור הבגיר בחמישה ימים - עד יום שני. הוא חשוד בניסיון רצח.

אתמול סיפר מחנך לשעבר של הנער לחדשות 13 כי הוא לא מופתע: "אמרתי שזה יקרה, אמרתי לאמא שלו לפני שנתיים קחי את הילד, תגלי אותו למדינה אחרת לעיר אחרת". אימו סירבה להגיב. עד כה ימ"ר מרכז עצרו ארבעה חשודים במעורבות במעשה. החשודים אינם מבית הספר, שלושה מהם קטינים ואחד בן 18, החשד הוא שסכסוך בין משפחות פשע זלג אל כותלי בית הספר.

בית הספר שבו נדקר הנער
בית הספר שבו נדקר הנער | צילום: דוברות המשטרה

הנער הותקף לאחר שנערים רעולי פנים קפצו מעל גדר בית הספר בלי שהשומר הבחין בהם, וחיפשו אחריו. כמה מורים שהיו בחצר מיהרו להזהיר אותו, אך התוקפים הצליחו לזהות אותו ורדפו אחריו - עד שתפסו אותו ליד חדר המנהל ודקרו אותו פעמים רבות.

תלמיד בבית הספר שהיה עד לאירוע סיפר לחדשות 13: "יצאתי מהשיעור כי שמעתי צעקות, פתאום ראיתי אותו שוכב, דם על כל הרגליים שלו, הוא לא דיבר ולא זז". תלמיד אחר סיפר כי ברגעים שיצא מהשיעור התלמיד שנפגע כבר היה על המיטה ופונה לבית החולים.