העונש של "יובל המבולבל": 3 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי

ביהמ"ש השלום שבתל אביב קבע את גזר דינו של כוכב הילדים והטיל עליו קנס בגובה 2,500 שקלים, מאסר על תנאי ו-300 שעות עבודות לתועלת הציבור. זאת, לאחר שהורשע בשישה מקרים של החזקת סם

זמן צפייה: 01:10

בית משפט השלום שבתל אביב הטיל הבוקר (ראשון) על כוכב הילדים יובל שם-טוב, "יובל המבולבל", שהורשע בשישה מקרים של החזקת סם לצריכה עצמית, שלושה חודשי מאסר על תנאי, קנס כספי בגובה 2,500 שקלים ו-300 שעות לתועלת הציבור.

שם-טוב הורשע במסגרת עסקת טיעון, אך הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה בנוגע לעונש כאשר התביעה דרשה מאסר על תנאי ועבודות שירות ושם-טוב ביקש לבטל את ההרשעה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

"ואני מאמין בעצמי": יובל המבולבל מדבר על השנה הקשה בחייו

"יובל המבולבל" הורשע במסגרת הסדר טיעון ב-6 מקרים של החזקת סם

"משאלה קטנה": המפגש בין חולת הלוקמיה בת ה-4 ליובל המבולבל

יובל שם טוב בהקראת גזר דינו בבית המשפט | צילום: חדשות 13

בתסקיר שירות המבחן נכתב כי "הנאשם לקח אחריות על המיוחס לו. הנאשם גילה תובנה באשר לחומרת מעשיו והביע רצונו לשוב ולנהל אורח חיים תקין ויציב ללא חזרה לשימוש בסמים או למעורבות נוספת עם החוק. כמו כן, שיתף בתחושת הכאב והבושה שחש לאחר פרסום הפרשה והמחירים הכבדים שנאלץ לשלם בגינם, ביניהם, הפגיעה בילדיו, במשפחתו, גם המורחבת ובעסקיו". עוד צויין כי לאחר התייעצות עם כל גורמי הטיפול המעורבים, גובשה עבור שם-טוב תוכנית טיפולית אינטנסיבית והדוקה.

כזכור, בחודש מאי האחרון הורשע שם-טוב בשישה מקרים של החזקת סם לצריכה עצמית. טרם התקבלה הסכמה בנוגע לעונש, אך התביעה צפויה לדרוש עבודות שירות. בהופעה שערך לאחר הרשעתו, הודה שם טוב לקהל: "עבר עלי יום לא קל - התמיכה שלכם נותנת לי כוח".

באוקטובר האחרון הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד שם טוב, לפיו במהלך 2017 ו-2018 רכש כוכב הילדים שני גרם קוקאין ב-2,000 שקלים. בפעמים אחרות, כך עלה מכתב האישום, הוא רכש קוקאין בקניון עזריאלי ובבית מלון, בסכומים שנעו בין מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בכל רכישה. שם טוב נחקר במשטרה בחשד שביצע עסקאות לרכישת קוקאין ואף תיווך בין חבריו לבין מאור עלל, שסחר בסמים.

בנוסף, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מאור עלל, שעל פי החשד סחר בסמים קשים במספר רב של הזדמנויות, ושברשימת לקוחותיו נמנה גם שם טוב. בכתב האישום נגד עלל קיימים 18 סעיפים שונים, כשבמקרה של כוכב הילדים נטען כי בין השניים בוצעו עשר עסקאות שונות בפרק זמן מתמשך של כעשרה חודשים. עוד עולה, כי בידי המשטרה עדויות על סכום הכסף שהועבר בין השניים בחלק מהעסקאות, ובחלק אחר לא ידוע כמה כסף שולם עבור הסמים. שם-טוב, לפי כתב האישום, רכש את הסם המסוכן בלפחות 12 אלף שקלים.