נסע על אופנוע ביום כיפור בבת ים - והותקף: "זרקו עלינו אבנים"

מוסא אל-דסוקי, תושב יפו, הותקף על ידי המון בטיילת בעיר. לטענתו, נזרקו עליו ועל חברו אבנים ורוסס לעברם גז פלפל. "לא ידעתי שכל כך שונאים אותנו, כל החיים שלי הייתי עם יהודים"

זמן צפייה: 02:58

מוסא אל-דסוקי, תושב יפו, הותקף על ידי המון בבת ים, לאחר שהוא וחברו רכבו אל אופנועים במהלך ערב יום כיפור. בריאיון לתוכנית "שש – אמנון לוי" הוא תיאר את הקטטה שאליה נקלע בטיילת בעיר, שבה השתתפו מאות אנשים.

אל דסוקי סיפר כי חבריו הזמינו אותו לבלות בטיילת וכי לא ידע שהעובדה שהוא נוסע על אופנוע במקום המוני תפריע למישהו: "ידעתי שזה ערב כיפור אך לא תיארתי לעצמי שיקרה משהו חריג. שאלתי חברים אם זה בסדר לנסוע ביום הזה והם אמרו לי שכן, ידעתי שאין חוק שמונע לנסוע ביום הזה"

לכתבות נוספות בחדשות 13:

איתי בן ה-8 נדרס למוות ביום כיפור; החשוד בחקירתו: נהגתי כחוק

בית המשפט הכריע: כרמל מעודה תשוחרר למעצר בית

"אכזריות מיוחדת": מעצר החשוד ברצח מיכל סלה הוארך ב-11 ימים

קטטה בעיר בת ים ביום כיפור
קטטה בעיר בת ים ביום כיפור | צילום: אנשי הדממה בטלגרם

עוד סיפר אל דסוקי כי הותקף פיזית ומילולית בהגיעו למקום: "נסעתי במהירות של כ-10 קמ"ש ולא הוצאתי מילה. מיד כשראיתי הרבה אנשים במקום אמרתי לחברי שעדיף לנו להתסתובב ולברוח משם. להפתעתי, הפילו אותי ואת חברי מהאופנוע, זרקו עלינו אבנים, ריססו אותנו בגז פלפל והביאו לנו מכות. רבנו איתם ועשינו מה שאפשר על מנת להתחמק מהמכות שקיבלנו".

"קיללו אותנו הרבה וקראו לנו נאצים ובני זונות. נפצעתי בראש ובכל הגוף בגלל האבנים שנזרקו עליי". סיפר אל דסוקי, ואמר כי הוא הופתע מהתקרית האלימה: "לא ידעתי שכל כך שונאים אותנו. כל החיים שלי עבדתי ולמדתי עם יהודים, הייתי מאוד מופתע".