רצח לאור היום: גבר כבן 40 נורה למוות בעמק יזרעאל

אבראהים עבד אלהאדי נפצע אנושות מירי בכביש 73, סמוך לכניסה לקיבוץ יפעת. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. הרקע פלילי, הנסיבות בבדיקה

זמן צפייה: 00:16

רצח לאור היום: אבראהים עבד אלהאדי, תושב אכסאל בן 40, נורה למוות היום (שלישי) בכביש 73, סמוך לכניסה לקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים, הנסיבות בבדיקה.

חובשי רפואת חירום במד"א שאול אבידב ודוד איפרגן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בתחנת הדלק כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

חובשי איחוד הצלה תמיר אשכנזי וסאלי יהוד סיפרו: "כשהגענו לזירה נמסר לנו כי הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. לאחר בדיקות רפואיות של צוות טיפול נמרץ של איחוד הצלה נקבע מותו, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

Whatsapp Image 2023 04 18 At 1
רכבו של הנרצח בזירה | צילום: דוברות איחוד הצלה

בעקבות הרצח, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי 52 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 47 אזרחים. מבין הקורבנות, 48 נורו למוות, 21 היו מתחת לגיל 30 ושניים מהם היו נשים.