חשד לרצח בבת ים: אישה בת 72 נדקרה למוות, בן זוגה נעצר

צוותי מד"א שהגיעו לדירה ברחוב הציפורנים בעיר ביצעו באישה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את בן זוגה בן ה-83

זירת הרצח בבת ים
הזירה בבת ים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד לרצח: אישה בת 72 נדקרה למוות הערב (רביעי) בביתה בת ים, וכוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את בן זוגה בן ה-83 בחשד לרצח. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ברחוב הציפורנים בעיר מצאו את האישה ללא דופק וללא נשימה, וביצעו בה פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה.

זירת הרצח בבת ים
זירתצ הרצח בבת ים | צילום: דוברות המשטרה
אמבולנס, מד"א, פצועה, בת ים, רצח
הזירה בבת ים | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הפראמדיקית הילה פילוסוף וחובש רפואת החירום דניאל גיאת, שטיפלו באישה, סיפרו: "הפצועה שכבה כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עצירת דימומים, עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. לצערנו הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה".

ארגון משפחות "נרצחים ונרצחות" מסר כי הוא "מביע צער עמוק על אובדן חייה של האישה שנרצחה על ידי בעלה לאחר ששוחרר מאשפוז פסיכיאטרי. הארגון שב וקורא לשירותי בריאות הנפש לנקוט בצעדים של ממש על מנת להפעיל פיקוח על מתמודדי נפש לאחר שחרורם מאשפוז. במשך שנים עשרות מעשי רצח בוצעו על-ידי בני משפחה או אנשים זרים בעלי הפרעה נפשית, שאת חלקם ניתן היה למנוע", אמרה לרה צינמן יו"ר הארגון וקראה "ליישם לאלתר את התוכנית להסרת חסמים בהעברת מידע בין שירותי בריאות הנפש לרשויות נוספות".