אלמונים ירו על ביתו של מועמד לראשות מועצת ג'דיידה-מכר

לאחר פרישתו מהמרוץ של מועמד לראשות עיריית נצרת, ירי בוצע לעבר ביתו של מועמד לראשות המועצה המקומית ג'דיידה-מכר. הבחירות המוניציפליות מתקרבות ויש חשש שמקרי האלימות יתגברו בעקבות כך

Whatsapp Image 2023 09 19 At 0

אלמונים ירו הלילה (שלישי) לעבר ביתו של מועמד לראשות המועצה המקומית ג'דיידה-מכר שבגליל המערבי, עפיף חאג'. נזק נגרם בעקבות הירי לרכושו ולרכב שחנה בכניסה לביתו. האלימות בחברה הערבית גואה ויש חשש שהבחירות המוניציפליות יגבירו את כמות האירועים.

כזכור, ביום שבת האחרון הודיע מוסעב דוח'אן, שהתמודד על ראשות העיר נצרת, על פרישה מהמרוץ - זאת לאחר שנורה ונפצע באורח בינוני בסוף החודש שעבר. אחד ממקורביו של דוח'אן אמר בשיחה עם חדשות: "הוא פרש בעקבות הלחץ שהפעילה עליו משפחתו. הוא חושש שינסו לחסל אותו שוב. הוא יודע שאין מי שישמור עליו".

Whatsapp Image 2023 09 19 At 0
עפיף חאג', המועמד לראשות המועצה ג'דיידה מכר

עם היוודע דבר פרישתו של דוח'אן, הגיעו הערב עשרות מתומכיו לביתו וביקשו ממנו לחזור בו מההחלטה. עם זאת, במשפחתו מתעקשים כי מדובר בהחלטה סופית. בתקרית הירי שבה נורה דוח'אן נפצעו עוד שני גברים נוספים - קרובי משפחתו - ששהו איתו באותה העת. לפני כשבועיים נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע הירי, ובחקירה התברר כי הרקע למעשה היה הבחירות המקומיות בנצרת. דוח'אן עדיין מאובטח על-ידי המשטרה בשל איומים.