הותר לפרסום: יריב כהן מאבן יהודה הוא הפסיכותרפיסט החשוד באונס

כהן בן ה-52 נעצר בשבוע שעבר בעקבות תלונה של תושבת השרון אודות עבירות מין שהוא ביצע בה, וכעבור שעות בודדות התקבלו במשטרה שתי תלונות נוספות נגדו. בחקירתו הוא הכחיש את החשדות נגדו

זמן צפייה: 00:17

יריב כהן הוא הפסיכותרפיסט החשוד באונס מטופלת, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. כהן, תושב אבן יהודה בן 52, נעצר בשבוע שעבר בעקבות תלונה של תושבת השרון אודות עבירות מין שהוא ביצע בה, וכעבור שעות בודדות התקבלו במשטרה שתי תלונות נוספות נגדו.

סנגורו של כהן, עו"ד עמי טלמור, מסר: "מרשי מכחיש בתוקף את החשדות נגדו, מדובר במתקפה מתוזמנת ומתוזמרת כנגדו, ובקרוב האמת תצא לאור".

עו''ד עמי טלמור, מייצג את יריב כהן
עו''ד עמי טלמור, מייצג את יריב כהן

לפי החשד, בעת שהמתלוננת הגיעה אל החשוד לקבלת טיפול פסיכותרפיסטי בקליניקה שלו - הוא אנס אותה. לאחר תלונתה, חוקרי תחנת המשטרה "שדות" שבמועצה המקומית קדימה-צורן פתחו בחקירה. בתום חקירתו במשטרה הוא נכלא, ומעצרו הוארך מאז.

מחקירת האירוע עולה כי המתלוננת הייתה מטופלת אצל כהן במשך כשנה וחצי עד לחודש יוני האחרון, אז לדבריה קרה האונס. הטיפולים שבוצעו היו גופניים בלבד, ולא נפשיים. כהן, נשוי ואב לשני ילדים, טען בחקירתו כי לא אנס את המתלוננת, וכי היא אף ביקשה להאריך את טיפוליה מ-45 לשעה וחצי.