בקשת העיכוב נדחתה: יאיר נתניהו ישלם פיצויים לאבי אלקלעי

ביהמ"ש המחוזי דחה את בקשת הביצוע של בנו של יו"ר האופוזיציה, שנדרש כעת לשלם 280 אלף שקלים לעורך וואלה לשעבר, וגם חוייב בהוצאות משפט בסך 7,500 שקלים עבור בקשתו

יצטרף למשלחת ראש הממשלה. יאיר נתניהו
יצטרף למשלחת ראש הממשלה. יאיר נתניהו | צילום: חדשות 13

בית המשפט המחוזי דחה היום (ראשון) את בקשת עיכוב הביצוע של יאיר נתניהו עבור פסק הדין לפיו עליו לשלם 280 אלף שקלים לעורך אתר וואלה לשעבר, אבי אלקלעי. כמו כן, חייב בית המשפט את בנו של יו"ר האופוזיציה בהוצאות משפט בסך 7,500 שקלים עבור בקשתו לדחות את תשלום הפיצויים.

כזכור, במרץ אשתקד ביקש בנו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו לבטל את החלטת בית המשפט, שבה הוא נדרש לשלם כאמור פיצויים בסך 280 אלף שקלים לעורך אתר "וואלה" לשעבר. לטענת נתניהו, אלקלעי נהג בחוסר תום לב והטעה אותו, וכי הוא מעולם לא קיבל לידיו את כתב התביעה ואף לא ידע על קיומה. מאחר שנתניהו לא הגיב לכתב התביעה, בית המשפט פסק באופן אוטומטי לטובתו של אלקלעי.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט לפני המראתו לארץ: "כל מטרות הביקור הושגו, ואף מעבר לכך"

שיא של כחצי שנה: מספר החולים הקשים בקורונה עלה ל-726

טרגדיה בתאילנד: ילד ישראלי בן 9 נצרב ממדוזה – ומת

אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה
אבי אלקלעי, לשעבר עורך וואלה | צילום: חדשות 13

לפני כשלוש שנים, הגיש אלקלעי תביעת דיבה בסך חצי מיליון שקל נגד יאיר נתניהו, בעקבות שיתוף של דברים שכתב בלוגר בשם אבשלום זלינגר ברשתות החברתיות. לאחר פרסום הידיעה על התביעה, יאיר נתניהו הגיב בטוויטר: "אזרחי ישראל מבינים כמה תביעת השתקה כזאת מסוכנת?", וטען כי תביעת דיבה זו תביא לתקדים שכל אדם אשר נמצא ברשת החברתית יהיה חשוף לתביעה.