ראש עיריית ר"ג נחקר בחשד להעלמת מס: "אין לי מה להסתיר"

כרמל שאמה הכהן הוא ראש העיר שנחקר ברשות המסים, ובפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב כי הוא מוותר על איסור הפרסום. "שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה"

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן | צילום: משה שי, פלאש 90

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הוא ראש העיר שנחקר היום (שני) ברשות המסים בחשד להעלמת מס. "מוותר על איסור הפרסום", כתב שאמה הכהן בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הערב, "ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר".

"חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר"ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים", הוסיף שאמה הכהן, "החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת עלי כל חבר כנסת. כמו כן נשאלתי על הכנסות מדירות פרטיות שבבעלותי ובבעלות משפחתי".

"שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה", סיכם, "לכל הדואגים והמחזקים תודה רבה ואני מאמין שגם כאן האמת תנצח. גם ביום לא נעים זה אני ממשיך להאמין ברשויות החוק ושלאחר בחינת הדברים הן תגענה, למסקנה כי דין התיק להיסגר. כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד מסביב לשעון עבורכם".

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן | העולם הבוקר
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן | צילום: העולם הבוקר

שאמה הכהן נחקר היום ברשות המסים בחשד לעבירות מסים, כאשר מדובר על פי החשד באי הגשת דוחות לרשות המסים על ידי חברת נדל"ן בה הוא בעל מניות.